Ettervinterkommervår Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 Kan du svare meg på et spm ang fryser inne på innlegget mitt som du nettopp svarte på? :-)
Gjest Skrevet 18. juli 2009 #4 Skrevet 18. juli 2009 her er jeg, men jeg har ikke fått med meg spørsmålet:)
Ettervinterkommervår Skrevet 18. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2009 Jeg lurer rett og slett på den fryseren du nevnte i innlegget mitt som man kan ha inni et vanlig kjøkkenskap. Hvor får man tak i en slik, har nemlig aldri hørt om en sånn en ;-) Den er altså så liten at den kan plasseres på en hylle i et helt ordinært benkeskap? Ble litt fascinert av den der nemli`
Gjest Skrevet 18. juli 2009 #6 Skrevet 18. juli 2009 Har lagt inn en link. Den er ikke så liten at den går i en hylle. Forrige sted vi bodde hadde vi den i skapet under vasken, som gjerne er det med best plass. Stedet før det hadde vi den i en bod, og stedet før det igjen hadde jeg den bak sofaen! Hehe...
Gjest Skrevet 18. juli 2009 #7 Skrevet 18. juli 2009 http://www.elprice.no/hvitevarer/fryseskap/whirlpool-fryseskap-55cm-afg065&am p;shopby=1082;3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå