ny83 Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 hva slaks oppfølging får dere i svangerskapet? og kan man trene når man har litt kortere livmorhals? jeg ble konisert for ca 4 mnd siden, og vil ikke gjøre noe risikabelt nå som jeg endelig har blitt gravid.. er 6 uker på vei, så hører egentlig ikke til her enda..
Brugda Skrevet 18. juli 2009 #2 Skrevet 18. juli 2009 Jeg får ingen ekstra oppfølging, jm sa at jeg kunne spørre om de kan sjekke lengden på livmorhalsen på ordinær UL. Skal på mandag, og er da 20+3. Men både hun og legen sier de har sluttet å sjekke dette. Aner ikke om man kan trene, men oppfattet det sånn at man kan leve helt som normalt..?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 18. juli 2009 #3 Skrevet 18. juli 2009 Hei, jeg får xtra oppfølging med ul pga dette selv om det bare er tatt en liten bit. Skal ha min 2 ul i uke 14. og ordinær ul 3 sept. Når det gjelder trening er det bare å holde på som før, men ikke løfte særlig tungt. Ble operert for et år siden. En liten sjanse for senabort og fortidlig fødsel. Men er sjeldent det skjer. Lykke til, tren og kose deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå