Gå til innhold

Tror kanskje jeg lakk litt fostervann isted?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt på meg bind nå da, men ikke kommet noe mere på en stund.

Så det er ganske tørt.

Men lurer på om det går ann at vannet siger ut sånn litt og litt? I små mengder?

Hodet er festet,så er ikke sikkert det kommer noen foss hvertfall.

Jeg har ingen rielignende smerter, så tar alt med ro.

Blir nok uansett ikke noe fødsel sånn umiddelbart...

Men er det noen som har opplevd litt siving av fostervann? Også evt at resten har gått/fødsel startet etter en stund?

Jeg er forresten 38+3 i dag... men menstermin var i går(følger ULterminen min) Bedre hvis jeg må vente så lenge som 3 uker til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det kan absolutt sive ut sånn litt og litt. Så spennende da. Svigerinna lakk fostervann et par dager før vannet gikk av seg selv.

Skrevet

Ops trodde jeg fremdeles var inne på 3 trimester=P

Beklager...

Men for all del, hvis noen har noe fornuftig å si så gjerne svar.

Skrevet

Ja, har opplevd det. Det lakk litt og litt. Hvordan farge var det? Hvis du lekker fostervann vil det nok komme mer nå etterhvert. Men det er ikke en garanti at du får rier. Det fikk nemlig ikke jeg, og måtte igangsettes. Stol på din egen termin, du :) Vær glad om du evt. lekker fostervann, for da MÅ sykehuset lytte til menstermin og du får føde innen få dager :) Ring sykehuset og prat med de om hvordan de vil du skal forholde deg til dette.

Masse lykke til!

Send meg gjerne litt fostevannlekkasjestøv ;) Har menstermin idag.

Skrevet

*Sender fostervannlekkasjestøv til musipusi*

Skjønner veldig godt at du er lei nå ja!!!

Jeg venter litt med å ringe, for er liksom ikke 100% sikker. Kjennes anderledes ut en utfloden jeg har hatt nå i evigheter, men venter til hvertfall truseinnlegget er vått før jeg ringer i alarmsnoren her=P

Takk for svar hvertfall! Da kan det jo hende jeg kjente rett...=) Kanskje blir det baby før helgen er over<3

*krysser fingrene igjen for musipusi og babyen*

Skrevet

da jeg skulle ha jenta mi for 4år siden lakk jeg bittelitt i et par dager, trengte ikke bind ei gang.

gikk på føden for skjekk å da var de ganske spydige med komentarer som at jeg sikkert bare hadde tisset litt osv.

men de tok uansett ultralyd å da så de at det nesten ikke var fostervann.

så jeg hadde absolutt tatt meg en tur på føden for sikkerhets skyld.

lykke til <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...