Gå til innhold

Hjelpes meg som ungene vokser!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe med årstiden tror dere?

Mellomste har nok litt av sin forklaring i at han klarte å spise mer normalt når han tok mandlene i januar, men likevel... Han har siden da, altså på knappe 6 mnd, vokst fra 102 cm og knappe 17 kg til å bli hele 108,5 cm og 19 kg! 6,5 cm og 2 kg... Helt sprøtt. Så nå har jeg måtte pakke vekk omtrent alle klærene hans og funnet fram flere poser i str 5/6 år fra loftet etter eldstemann.

Så har jeg registert at eldstemann har begynt å vokse ut av sine klær også. Han er 6,5 år, blir 7 år i oktober og er lang for alderen. Nå er buksene i str 8 blitt for altfor små, og genserne i str 8-9 likeså, de i 10 år er passe. Så måtte måle han også. Før jul var han 130 cm, for 2 mnd siden 132,5 cm, nå var han 135 cm! Ikke rart klær i str 134 (9 år) begynner å bli knapp da nei. Guttungen er jo faktisk blitt høy nok til å sitte uten bilstol/pute i bilen nå... Ikke at jeg har tenkt å ta den bort altså, men likevel. Snakk om å skyte i været...Må ut å shoppe mer klær til ham i morgen.

Andre som opplever en enorm vekst på barna sine for tiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, da:) Snakk om voksing!! Tjihi...

Han her er også vokst masse siden i vår. Han er 3 år og spiser mer enn meg i løpet av en dag, så kanskje ikke noe å si noe på:)

Skrevet

Bra med god apetitt da! :-) Våres to eldste spiser også masse, mens minstemann prøver å etterligne en fulgunge og rører knapt maten for tiden, han vokser mer normalt også.

Litt rart når barna spiser mer enn det en selv gjør ;-)

Skrevet

Jeg tror det er noe med gutter og vekst om sommeren ja:o) Har selv 3 gutter og de er nå en del eldre enn dine og du verden som de strekker seg om sommerene:o)

Spesiellt de eldste da! Minstemann er nå minstemann her i huset....10 år og på størresle med din snart 7 åring...hehe!

Men de eldste er tenåringer og rager langt over hodet til både mor og far;o)

De blir så store så altfor fort.....sukk;o)

Skrevet

Er ikke det rart? Å måtte se oppover for å møte blikket til egne barn? Her må eldstemann snart opp i samme skostørrelse som meg, og jeg syns DET er rart jeg, hehe... At han snart kommer til å vokse forbi meg er liksom litt absurd ;-)

Skrevet

Det skjer fortere enn du tror Alva;o) Min eldste vokste forbi meg når han var 12 år og tiden går fort dit vet du;o) Nå har jeg to som jeg må stå på tå for å gi en klem....hihi;o) Men nå er jeg nå bare 163 cm høy da....hihi;o) og gutta mine er nå hhv 185cm og 178!!! Bare minstemann på 135 cm som jeg må bøye meg ned for å gi en klem til:o)

Skrevet

Så rart det må være! :-) Siden eldstemann allerede er så høy, så går han vel forbi meg alt som 12-13 åring vil jeg tro, og jeg er selv realtivt høy med mine 172 cm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...