Gå til innhold

samordnaopptaket nå..... noen..??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fått svar på "dine sider"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei :( jeg har ihvertfall ikke fått svar enda.

jeg holder på å dø av spenning.

lurer på om de svarer i løpet av helgen, eller om jeg bare skal "gi opp" og tenke på noe annet fram til mandag. (noe som selvsakt er klin umulig)

Skrevet

Ahh.. har sikkert sjekket siden min en halv million ganger i dag!! Blir GAL!! Skal de virkelig la oss lide helt til mandag?!???

Skrevet

hihi, godt det ikke bare er meg;) grugleder meg til svaret kommer... uff, tenk hvis jeg ikke kommer inn da, wæææ... grøss og gru...

Skrevet

når de la det ut på fredag i fjor, så syns jeg det er råtten og ikke holde seg til det i år også. *blir gal*

Skrevet

Jeg tror ikke jeg kommer inn! :( Men alt kan jo skje i år med de nye reglene så det er lov å håpe!! :))

Men uvissheten er gruusom !!!

Skrevet

Jaaa! Vet du når de la det ut sist? Altså ca. klokkeslett... Hvis det var fredag kl. 12 så tenker jeg vi kan gi litt opp liksom . :P

Skrevet

nei, så god peil på i fjor har jeg ikke altså.. hehe

men jeg lurer også på om det bare er å gi opp nå, men på en annen side har jeg fått mail fra samordna klokka 2 på natta før jeg.. men det var jo ikke under opptaket (for det har jeg ikke vært med på før)

Skrevet

Kommer svaret i postkassen og? Har ikke "min side"

Skrevet

klippet og limet

svarkort fra Samordna opptak

Ingen svarkort fra SO til deg.

SO sender ut svarkort sammen med opptaksbrev etter hovedopptaket ca 20. juli. Opptaksbrevet og svarkortet er også tilgjengelig her på internett om du tar vare på passord.

På svarkortet svarer man om man takker ja eller nei til eventuelle tilbud om studieplass.

Du kan svare på internett på denne siden fra 20. juli. Svarfrist er 26. juli.

Skrevet

I fjor kom det relativt sent, ca 3-4-tiden på ettermiddagen fredagen.

Også kommer det jo ikke noe i år på fredagen!!!! Jeg vil vite NÅ! Jeg er kvalm av nerver, gruer meg som en hund, har ikke sovet i natt, og trenger p vite om jeg får plass eller må søke restetorget...:(

Skrevet

Tror grunnen til at de fikk vite det på en fredag i fjor er at den 20. da var på en søndag. Altså helg. Nå er jo den 20. på en hverdag, så vi får nok ikke svar før på mandag desverre..:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...