Gå til innhold

Nå slutter de muligens med lystgass på St.Olav også:((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så i Byavisa at ventilasjonen var for dårlig og at de har frist til 01.okt til å få den bedre. Hjeeeeelp!!! Har termin 29.september og det er best at denne ikke kommer over termin altså!! Overlever IKKE uten lystgass, da blir det garantert epidural på meg sier jeg bare.

Helt utrolig at dette nye flotte bygget ikke skal ha god nok ventilasjon egentlig. Huff å huff, dette kommer til å bekymre meg litt kjenner jeg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ånei!!!! Jeg har termin 4 oktober og brukte bare lystgass sist. Vil ha det nå også. Shit shit shit

Skrevet

Fatter det ikke jeg. den lystgassen på meg var jo bare tull, jeg ble jo gasset ihjel følte jeg, alt ble bare verre;) så for meg gjør det ingenting om de fjerner den, hadde ikke noe smertestillende sist, og vil ikke ha det denne gang heller;)

Skrevet

det har jeg hørt mange si, så du er ikke alene der.

Jeg fikk ikke så mye lystgass, men det var så godt å kunne konsentrere på å puste inn i maska. Hadde så veldig tette rier og gikk fra 3-10 cm på litt over en time. Hele fødselen var over på 3,5 time (og det var setefødsel!). Kunne godt tenke meg neste fødsel helt uten smertestillende, ihvertfall i utgangspunktet. Men greit å ha lystgassen i bakhånd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...