Gå til innhold

Svineinfluensa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff,kjenner jeg begynner å bli litt nervøs for den svineinfluensaen nå,som den nærmer seg hjemmet vårt...

Ikke så mye for vår del,som for jenta vår på 10 måneder sin del..

Er jeg helt rar,eller er det flere som er litt bekymret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynner å tenke mer på det nå faktisk. Selv om de snakker om at det er som en vanlig influensa så kalkulerer de jo med endel døde.... Ufyselige greier :(

Skrevet

ja,det er jo influensa,men en mye sterkere type,og det finnes jo babyer som har dødd av vanlig influensa også...

Håper bare ikke lillejenta får det:(

Skrevet

Men i forhold til vaksine så kommer små barn under den kategorien som kan få. Men, om den er klar vet jeg ikke. Håper iallefall ikke det blir så gale som de snakker om.

Skrevet

Det er en milderetype enn vanlig influensa. Men de vil ikke at den skal formere seg, for da blir den veldig farlig. Derfor må mennesker som blir smittet isolert i ca 3 uker...

Er ikke nevneverdig bekymret selv om to stk i nabolaget er isolert pga svineinfluensa.

Om man er normalt frisk fra før, skal det ikke være livsfarlig.

Men det er selvfølgelig greit å ta sine forhåndsregler.

De tror at toppen kommer i september og vaksninen er ikke klar før i november.

Alle vil få vaksine, men de prioriterer mennesker som jobber i bhg, skole og i helsevesenet, Dette fordi at samfunnshjulet ikke skal stoppe helt opp.

Skrevet

Huff det er så utrolig mye hysteri ang denne infulensaen- og det kan man vel skylde på media for!

Svineinfulensa er bare en infulensa- og faktisk MILDERE enn de fleste innfulensaene.

Det er media som har blåst opp dette som noe kjempe dødlig greier. Svineinfulensaen er mindre dødlig enn andre typiske infulensaer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...