Gå til innhold

Ser barna deres på dvd i bilen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gamle er de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenten min på 9 år får lov til det, men kun hvis vi er på langtur ;-.) - hvilket vi veldig sjelden er!!

Skrevet

Ja, jenta på 3,5år ser mye på dvd når vi kjører bil. Kjørte nettopp hjem fra st.holm, og på slike turer er den spilleren gull verdt!:)

Skrevet

Nei, hun gjør ikke det. Hun er 3 år.

Skrevet

nei. vi har ikke dvd i bilen.. mine er 7 og 4.. mine leker seg veldig bra sammen når vi er på biltur.. går kjempe bra..

Skrevet

Nei, de krangler i steden =P Kan godt hende vi kommer til å skaffe oss det....=) De er 1, 2.5 og 4.5.

Skrevet

Nei, vi prøver å unngå det. De er 6,5 år, 4,5 år og 2 år. Vi kjører "langt" ganske ofte, men mener de må lære seg å kunne slappe av og bare kikke ut vinduet, ikke bli stimulert av noe hele tiden. Får se om prinsippene mine holder eller sprekker med årene ;-)

Skrevet

Jepp, på langturer. Syns de er helt geniale. Ungene er snart 4 år og 11 år.

Skrevet

Gutta på 7 og 8 ser på TV på ferieturer. I morgen skal vi kjøre fra Sørlandet til Trøndelag, og de gleder seg veldig til å se på film i bilen. Har hatt det i 3 år nå, og syns det er en deilig måte for store og små å komme seg fint fram på.

Skrevet

Nei, synes ikke barn (eller voksne) har vondt av å kjede seg.

Hvorfor skal hjernen stimuleres hele tiden? Det må ikke skje noe hele barnas våkne tid.

Skrevet

Å ja da, masse :o)

Han har hatt spilleren siden han var 15 mnd, er nå snart 3.5 år. Har allerede en liggendes og venter på minstejenta, men hun er bare 11 mnd enda.

Skrevet

Nei, ikke enda. Men så er det bare 23mnd og 6mnd da=P

MEN når de blir store nok, og sitter "rette veien", så skal vi ha integrerte i nakkestøtten foran. Men det kommer jo ann på hvordan blirturene er når de blir større=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...