Gå til innhold

GENIALT!! Denne har jeg nå bestillt...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JOda, ideèn er god den, og nå har jeg tenkt å lage meg noe lignende, av et par silikon eggeglass jeg har liggende å slenge som ikke blir brukt :-D

Skrevet

Denne har vi så leita fram et gammelt innlegge jeg skrev med min "anmeldelse" he he.

Kopierer det inn her:

Jeg, som flere syntes disse var geniale.

Nå er de bestilt, mottat, testet og vurdert......av meg :o), og her kommer dommen:

De er små og greie og ta med i veske, myke og lette å bruke.

Samler opp det som renner og er en god stund så geniale som jeg trodde.

MEN, og det er et stort men.

Er det varmt kan det renne en del og små barn (iallfall min 3-åring holder ikke isen vaterrett hele tiden. Så det som ligger oppi skåle blir etterhvert helt ut og havner lett både på gulv, ben og bryst.

Ikke nok med, men så kommer punktet hvor det bare er en liten bit igjen. Det er vanskelig å komme til da kanten på skålen er i veien, og det ble mye vridning og vending. Og det lille av den smeltede isen som da lå igjen ble da helt ut.

Pinnen ble etterhvert tom og fjernet. Når man er 3 og ELSKER is kan ikke en dråpe være igjen, så nå skulle det sleikes av Smekkisen....

Så tilslutt satt det en gutt med is ned hele brystet, rennendes ned beina og drypp bortover gulvet der han hadde gått.

MEN hendene var rene og fine, og var jo det som var hovedønsket mitt var det vel.....

Om den var så smart som jeg trodde får ingen vite, for kan jo ikke innrømme at jeg har tatt feil.

Så neste gang får han enten ta hele sølehistorien om igjen og kanskje bli flinkere med litt trening, eller jeg får sitte å holde den for han. Blir nok det første, at han storkoser seg er jo mye viktigere enn litt klin :o)

Skrevet

jeg kjenner sønnen min så godt at jeg vet det blir gris uansett hva jeg gjør. det blir gris når fyren spiser eple også liksom...

Skrevet

SØL,SØL OG ATTER SØL!!!

Skrevet

He he:)))

Min er som hele sin familie på farsiden totalt angst for gris og søl. Når han spiste is ifjor, ble han bært naken ut på tripp trapp stolen så han skulle grise minst mulig innendørs:)

Han hater å søle selv også, og vi er IVRIGE brukere av våtservietter.

Så om dette kan redusere klining bare litt, er vi mer enn fornøyd!!:)

Og min 3 åring sitter faktisk helt stille og rolig og spiser sin is, og tørker av seg om det blir klin, he he:))

Skrevet

Synes den fungerer bra på jentungen min jeg, hun er 1,5 år.. litt søl blir det jo uansett liksom.. når hun har igjen det siste på isen, tar vi rett og slett pinnen ut av "den greia". hehe

Skrevet

hehe.. jaja.. mine barn er så glad i is at ingenting kan gå i spinn.. så det er ikke is rundt munnen engang til dem.. sånn har dem vært hele tiden.. mange som har komentert det når dem var veldig liten.. hehe..

Skrevet

jeg bestilte de for en stund siden.. bom kjøp! Guttungen er 2,5 år.. og nekter å ha de på.

Skrevet

Det er ikke noe bønn her. Hvis den fungerer, blir det den på eller ingen is. Ihvertfall hvis det er snakk om is inne eller i bil etc.

Er det ikke noe særlig har jeg ikke tapt mer enn en 100 lapp, så store offeret er det ikke:) Men, er positiv enn så lenge!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...