godigo Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 va mener de med å vente t ammingen er i orden? mini har et enormt suttebehov,men har fått beskjedom å ventemed smokk. men hvor lenge`?? når begynte dere med smokk??
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 17. juli 2009 #2 Skrevet 17. juli 2009 Vi ventet med smokken til ammingen var godt i gang, noe som resulterte i 9 mnd`s tilvenning! Hun hadde et enormt sugebehov, men fikk ikke til å ta sutten! Nå er hun snart 15 mnd, og bruker bare sutt når hun skal sove. Begynn med en gang, det er min mening...
flypapir Skrevet 17. juli 2009 #3 Skrevet 17. juli 2009 Vi begynte da lillegutt var 2 dager gammel.... Synes ammingen gikk veldig greit og han hadde ett stort sugebehov, derfor valgte vi å gjøre det slik. Med jenta vår ventet vi lenger, noe som resulterte i at hun ikke tok smokk før hun var noen mnd gammel...
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 17. juli 2009 #4 Skrevet 17. juli 2009 Jeg sier kjør på. Har også hørt at man skal vente minst en måned. Men mine unger har fått etter 10 og 2 dager.
2flottebarn;) Skrevet 17. juli 2009 #5 Skrevet 17. juli 2009 1.mann 6 dager, 2.mann 2 dager. Ingen vits i å vente når de kan å suge pupp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå