Gå til innhold

Vært uten TV en mnd


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi sa opp vår leverandør og skulle bytte så mistet vi signalet uten å ha fikset ny operatør (har parabol) så nå har vi vært uten TV-signal en hel mnd. Ikke sett på et eneste program. Det rare er at jeg savner det ikke og jeg har fått gjort en HEL masse i det siste, i tillegg til å lese en hel masse bøker. Vi har bestemt oss for å vente til høsten får vi får ny levering, her byttes det bordkledning, pusses opp inne og baby på vei så er jo en del å gjøre med det også :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, det må man si, spennende, vet ikke om jeg hadde klart å være uten tv så lenge, eller jeg hadde nok klart det, er værre med samboern og ungene...

Men det er sikkert bra for alle å være uten tv en stund. Det skulle vi alle gjort;)

Skrevet

Det er godt å slippe tv-en i perioder, jeg tror alle har godt av en pause fra flimreboksen. Tv er en vanesak akkurat som mange andre ting. Etter en tv-fri periode har jeg ikke tålmodighet til å se på tv og kjenner en større ro ved å lese bøker og det blir brått naturlig å legge seg tidlig. Er det ikke rart hvor styrt vi er av tv og klokke i hverdagen?

Skrevet

:) Vi gjorde det samme i vinter.. Vi hadde ikke sett på tv'en på flere mnd. (med unntak av at eldstegutten så litt animal planet og ngc når han var syk).

 

Vi kjøpte en dvd med David Attenborough til gutten.. så han hadde noe når han var syk.. så sa vi opp get-abbonementet..

 

Vi trives godt uten tv'n .. vi har jo tv så vi kan se på dvd av og til, men ingen kanaler.. ingen tid forsvinner lenger i det sluket der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...