Gå til innhold

Hmmm? Noen som vet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 8-10 dager over normal mens, og har ikke antydning til noe enda. Har testet 3 ganger negativ. Har allikevel mange symtomer pä at jeg er gravid. När kan en med sikkerhet si at negativ test stemmer, dvs. at jeg ikke er gravid. Eller när viser testen 100% riktig resultat?

Forrige gang mens uteble var jeg gravid, men da tok jeg gravidtest litt senere i svangerskapet.

 

Takker for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en vanlig graviditetstest skal jo vise riktig resultat samme dag som forventet mens. Om du er usikker kan du jo ta en test hos legen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...