<3førstegang<3 Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 Liker dere når folk og fe kommer å tar dere på magen uten å spørre nesten før de sier hei? For min egen del så liker jeg ikke at noen utenom min mor og kjæreste gjør dette.
Enitsirk79 Skrevet 17. juli 2009 #2 Skrevet 17. juli 2009 Nei liker det ikke så godt. Du får ta på demmes mage da vet du;)
søte lille:) Skrevet 17. juli 2009 #3 Skrevet 17. juli 2009 Nei jeg syntes det er ordentlig ubehagelig,og spessielt hvis det er folk je gikke kjenner så godt...Frekt spør du meg!!
lille frø, mor til to Skrevet 17. juli 2009 #4 Skrevet 17. juli 2009 Som er gravid har man blitt allemannseie. En offentlig person man kan si og mene mye om. Gjerne kjenne på hvis man har lyst. Slik føler jeg det. Hyggelige kommentarer og et lite klapp på magen synes jeg er bare fint. Men forstår at mange synes dette er irriterende.
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 17. juli 2009 #5 Skrevet 17. juli 2009 Må nok si meg enig her. Mye unormalt frekke kommentarer å hente, og mye nærkontakt. På jobb er det to stykker så bare MÅ kjenne på magen hver dag. Liker de ikke i utgangspunktet. Blir meget ukomfortabel. Spesielt når hun ene er ei samboerne min har nærere bekjentskap med før min tid riktignok. Men var ikke komfortabel med jobbsituasjonen før jeg ble gravid. Så dette hjelper ikke på. Men, men.. ikke så lenge igjen. Mange hyggelig der ute også- flertall av de:D Vi får bite tennene sammen så lenge;) Om en liten stund kommer det en/ei som blir i fokus når man er ute å går:)
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 17. juli 2009 #6 Skrevet 17. juli 2009 Nei det er det aller verste jeg vet og jeg syns ikke det finnes noe koselig med det overhodet. Hvorfor syns folk det liksom er koselig å ta på huden min? Jeg syns ikke deter spesielt koselig å ta på andre gravides mager eller mager generelt om jeg ikke kjenner de. Får akutte drapstanker når folk klår på magen min. Pleier å kjefte på folk jeg kjenner om de gjør det. Imorgen skal jeg til min kjære bestemor og om hun tar på magen min så blir jeg direkte trist.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 17. juli 2009 #7 Skrevet 17. juli 2009 Jeg har ingenting imot det. Vet at det går litt automatikk i å legge hånden på en gravid mage, litt magnetisk. Det plager ikke meg på noen måte, er bare litt rart at folk som ikke vanligvis har noen form for nærkontakt med meg, enten det gjelder klem eller klapp på skuldra plutselig tar på magen min. De gjør det jo fordi de synes det er koselig, ellers ville de holdt seg unna
Silje_vanilje Skrevet 17. juli 2009 #8 Skrevet 17. juli 2009 Liker heller ikke å bli tatt på magen av hvem som helst. Syns også det er litt sånn teit når folk kommer med sånne nye merkelige kallenavn til meg som ''bolla'' og ''kompa''. Det er da man føler seg fryktelig liten å søt ja.
Akasha79r Skrevet 18. juli 2009 #9 Skrevet 18. juli 2009 Hei. Jeg føler at her i Norge folk har ganske mye respekt for magen til gravide. Eg e spansk og når eg var på ferie der nede så var magen min allemannseie men her i Norge er det ikke så mange som bryr seg... Litt mere "klapp klapp" hadde vært kjekt
Jahoo Skrevet 18. juli 2009 #10 Skrevet 18. juli 2009 Jeg synes ikke det gjør noe, særlig ikke hvis de spør. Hender jeg skvetter litt og trekker inn magen av gammel vane, men ellers er det helt ok.. Synes ikke folk klår i det hele tatt.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 18. juli 2009 #11 Skrevet 18. juli 2009 Nei, det har jeg ingenting i mot! Jeg er og blir bare stolt over magen min, og koselig at de bryr seg også. Men vi er sikkert forskjellige når det kommer til kroppen vår. Jeg er ikke noe prippen og er veldig komfortabel med kroppen min, både gravid og ikke-gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå