=Mina min og mej= Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 Nettopp vært å henta ut min første pakke på apoteket. Er spent på hvordan dette blir.. noen med erfaring? Ikke vært å prata med legen, bare tatt det over tlf, og ville egentlig ha ett annet legemiddel, men han mente dette ville passe bedre.. Kjøpt en fin oransje badevekt som ska hjelpe meg på veien.. Og den viser mindre enn de andre, så jeg er jo positiv allerede hehehe
Galskapens overhode Skrevet 17. juli 2009 #2 Skrevet 17. juli 2009 Hvis dette fungerer slik det skal for deg, så vinger dte deg til å legge om kostholdet. Spiser du fettholdig mat, så kommer det MYE fett ut igjen i form av oljete diare. Du lærer å holde den smale sti hvis du ikke vil løpe på toalettet. Sørg for å tørke deg GODT etter toalettbesøk, for fettflekkene ødelegger klærne.. Legg bort fintrusene for en stund, og bruk heller de du ikek er så redd for. Min mor slanket seg 30 kg på disse på 18 mndr. Jeg startet selv på dem i går etter et opphold på 5 år... Gikk første gang ned 8 kg på 3 uker =) Spent på om det holder hva det lover videre.. =)
=Mina min og mej= Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2009 åj.. hmm... jeg var å kjøpte vekta.. og nå så jeg at jeg ikke er på langt nær så tung som jeg trodde.. så for meg må ikke dette ta helt av.. men er jo snakk om 10 kg, da er jeg mer enn nok tynn.. Har aldri vært flink til å ta tabbisser regelmessig, så er vel der min utfordring ligger
4skatter Skrevet 17. juli 2009 #4 Skrevet 17. juli 2009 Jeg tok Xenical to dager... Og fikk desverre kronisk diare... forferdelig... Legen min ba meg slutte på dagen... og har gått med diare i 2 mnd nå... Aldri mer, hadde ikke kontroll over diareen lenger, men ja, jeg har gått ned 4 kg... Men ikke verdt det... så jeg ga dem bort til en som turte, for de er så dyre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå