You can call me Dårris Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 Så da går det mest sannsynlig bra:) I morgen hopper jeg over på 2. trimester!!!!! Nå er det bare å nyte svangerskapet og håpe på at kvalme og trøtthet forsvinner litt etterhvert:)
mumilotta Skrevet 17. juli 2009 #2 Skrevet 17. juli 2009 grattis.... nå er det kun de tre beste mnd som venter deg.... de er som regel de letteste- ikke så trøtt og kvalm... Lykke til...jeg blir her ett par uker til...
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 17. juli 2009 #3 Skrevet 17. juli 2009 Å så deilig. Nå vil alt gå bra vettu. Har ikke hørt hjertelyden siden 6+5, på ul, men håper det fortsatt banker. Har ikke så mye sympt.lenger, men litt kvalm med oppkast av og til, hard mage, tisser ofte. Ellers er puppene mindre ømme og hovene og ikke så trett lenger. I morgen er vi begge på 2 trimester. Jippi. Håper vi kan følge hverandre heeeelt til slutt. Stor klem.
You can call me Dårris Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2009 Takk takk Mumilotta:) Satser på at kvalmen er borte i løpet av kort tid nå. Hadde ikke antydning til kvalme forrige gang, så jeg vet ikke hva jeg skal forvente:) Katta:) Selvfølgelig skal vi følge hverandre helt frem nå! Du har jo hørt/sett hjertet en gang, og da er det stor sannsynlighet for at det fortsatt banker. Forresten så har du jo egentlig masse symptomer, bare at de begynner å slippe litt! Men, jeg skjønner jo at du gleder deg til å høre det igjen. Legen måtte lete en god stund før han fant lyden i dag, og jeg merket at han begynte å svette litt.. Hehe, men jeg har hatt på følelsen at alt er ok, særlig etter at jeg kjente "liv" forrige dagen:) Stor klem!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 17. juli 2009 #5 Skrevet 17. juli 2009 He he he, jeg syns jeg ser for meg legen der ja. Håper symptomene dine blir lettere snart, særlig kvalmen din. Noen timer igjen så er det over til neste skritt. Sees over there. Ha en flott kveld. Stor klem. Og takk for hjelpa med vogn valg
You can call me Dårris Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. juli 2009 Bare hyggelig;) Blir det Emmaljungaen? Kvalmen forsvinner nok etterhvert, det er jo mye bedre allerede. Fortsatt en del matlukt jeg reagerer på, men men. Får vel bare holde ut med det. Ha en super kveld du også. Vi ses på 2. trim i morgen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå