Pinguspire Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 Jeg hadde ubeskytta sex med mannen min, jeg rekna ut det var rett på eggløsning, og rundt 18 timer etterpå tok jeg en norlevo angrepille. Ca en uke etterpå fikk jeg blødning, mindre enn vanlig mens, med smerter, som varte i 2 dager etterfulgt av rosa slim i 3 dager til. En uke etter det igjen, for 5 dager siden, ble jeg kvalm og fikk mensmurringer og stikking i underlivet og vondt i bekkenet. Dette har jeg fortsatt. I dag tok jeg 2 tester som var negative. Normalt skulle jeg hatt mensen for 2 dager siden. Kvalmen er helst om morgenen og kvelden, noe jeg husker igjen fra forje svangerskap. Kan jeg vere gravid selv om testene er negative? Eller er det bare psykisk hele greia??
MrsL1 Skrevet 17. juli 2009 #2 Skrevet 17. juli 2009 ikke meningen å være dum eller noe, men det er helt umulig for noen av oss å vite.... Ta en ny test om noen dager, så finner du det ut... Jeg vil iallefal mene sansynligheten er liten om du har tatt angrepille...
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 17. juli 2009 #3 Skrevet 17. juli 2009 du kan være gravid uansett ja,pga det som er med denne tabletten er at om egget ble befrukta så har ikke denne tabletten noen virkning ta en ny test om noen dager å se da, angrepillen utsetter også mensen noen dager, i noen tilfeller, må tenke på at det er masse hormoner i den tabletten så kvalme ol er i grunn vanlige bivirkninger på den tabletten... mest sanns så er du ikke gravid men det er helt umulig for oss å si om du er, eller ikke er....dette står i pakningsvedlegget: Bivirkninger: Vanlige (≥1/100 til <1/10): Endokrine: Brystspenning, forsinket menstruasjon, kraftig menstruasjon, uregelmessige blødninger. Gastrointestinale: Kvalme, diaré, brekninger, smerter i nedre del av magen. Øvrige: Hodepine, tretthet, svimmelhet. masse lykke til=)
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 17. juli 2009 #4 Skrevet 17. juli 2009 Jupp, angrepillen hindrer egget i å feste seg... men man kan likevel bli gravid..er bare noen få prosent sjanse, men likevel..
MissG Skrevet 17. juli 2009 #5 Skrevet 17. juli 2009 Hei! For 7 år siden hadde jeg ubeskyttet sex med kjæresten min. Tok en angrepille ca to døgn etterpå. Jeg ble gravid likevel...Hadde ikke noen blødninger eller andre symptomer jeg da. Men mensen uteble, og så begynte puppene å bli ømme. Så ja, det er en mulighet, men jo tidligere du tok angrepillen, jo mindre sjanse for at du ble gravid.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 17. juli 2009 #6 Skrevet 17. juli 2009 Det som skjedde med meg denne gangen også..men det er det jo selvfølgelig ingen som tror på...
MissG Skrevet 17. juli 2009 #7 Skrevet 17. juli 2009 Ingen som tror på...? Det er jo helt fjernt...Det skjer jo fra tid til annen det. Ingen prevensjon eller nødprevensjon som er 100 % sikker. Jeg hadde akkurat blitt sammen med kjæresten min, så det var helt uaktuelt med barn for oss da. Jeg tok abort den gangen. Til HI: Får håpe du ikke er (eller, hvis du ønsker det; ER) gravid da.
Skal bli Mamma - igjen ! Skrevet 17. juli 2009 #8 Skrevet 17. juli 2009 En venninne av meg hadde ganske like symtomer som du beskriver. gikk til legen, var ikke gravid.. vanlig reaksjon etter å ha tatt angrepille fikk hun høre,,, men som man sier er alt mulig.. og alt er individuelt..
paper Skrevet 18. juli 2009 #9 Skrevet 18. juli 2009 Jeg har aldri blitt gravid etter bruk av angrepille...
Pinguspire Skrevet 18. juli 2009 Forfatter #10 Skrevet 18. juli 2009 Synst bare det er litt merkelig at jeg har bivirkninger 2 uker etter angrepillen. Og tenkte at kvalmen var mer konstant etter den enn slik den er nå, er bare kvalm morgen og kveld og spesielt når jeg er sulten, noe jeg var i 4 mnd forje svangerskap. Har tatt angrepillen før uten å få slike bivirkninger, da bare litt vondt i magen dager etterpå... Men men, får vel bare leve med kvalmen i uvisshet og vente å se...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå