Anonym bruker Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 Hvordan er dagen deres? kan du beskrive den?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2009 #2 Skrevet 17. juli 2009 snakker om disse som karrer ulla til hjemme lagde bleier. . løper opp i fjellet og fanger middag selv og henter fisken på havet. OG skal man tro på all lesingen så er det MANGE her inn.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2009 #3 Skrevet 17. juli 2009 som supermamma har jeg bare supre dager :-) Jeg er super, barna supre og mannen super. La nå folk her inne kunne skryte av ting de er fornøyd med uten å bli stempla som skrytete supremødre med engang. Syns det råder mye jantelov her inne. Det er jo naturlig at man trekker ut og prater om det som gjør en glad/stolt.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 17. juli 2009 #4 Skrevet 17. juli 2009 Lurer på om jeg orker å føle meg truffet siden vi faktisk har vært på en liten fjelltur og deretter fisketur. Hvor vi fikk så mye sei, at det ble seifileet til middag;) Hjemmelagde beleier brukte vi ikke, men har sau-ull som vi karrer når vi lager tøfler. Overlater som regel det til de som er garvet, så slipper jeg ødelegge noe.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2009 #5 Skrevet 17. juli 2009 Jeg synes helt klart jeg er supermamma. Jeg sjonglerer hus, barn, mann, manns karriere og behov for "å løpe fra seg" enda litt, i tillegg til egen karriere og egen bedrift, og prøver til og med å skvise inn litt tid til meg og mine venner/venninner oppi det hele:p (forsåvidt er el dette hva de aller fleste andre også gjør, i større eller mindre skala) En typisk dag her, tja, ingen dager er typiske når man prøver å rekke over mer enn hva det er timer i døgnet til:p
Tigerpote Skrevet 17. juli 2009 #6 Skrevet 17. juli 2009 HAHAHAHA! Fikk underlige forestillinger i hodet, anonym 17:23! Synes jeg ser det;)
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2009 #7 Skrevet 17. juli 2009 Ja folk her inne blir sure hvis du føler deg bra. Er nok mange her inne som sliter med dårlig økonomi, lat gubbe, trassige barn, slapp kropp og dårlig motivasjon.......og da er det nok bedriten og høre om oss som ikke føler vi sliter med noe av det der. Det er jo derfor mange henger så mye her inne, for å trøste seg med at det også er andre som sliter......og da må jo ikke vi andre komme å ødelegge ;-)
Gjest Skrevet 17. juli 2009 #8 Skrevet 17. juli 2009 Jeg har en sterk følelse av at Anonym 20:02 har veldig, veldig rett ;-) For ikke å snakke om at det skal utrolig lite til for å bli kalt for supermamma i et særs hånlig ordelag her inne. Er nok at man er så syndig at man velger bakovervendt bilstol, smører ungene med solkrem eller ikke gir saft i hytt og pine for å bli ansett som besserwisser som tror en selv er perfekt, hehe...
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2009 #9 Skrevet 17. juli 2009 Hadde håpet at tråden ikke døde ut så fort slik at flest mulige kunne se at det faktisk er mulig med et godt liv ;-)......og at det ikke er ren flaks men at man faktisk må ordne dette selv....Hm...kanskje ikke så mange av oss godt fornøyde alikevel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå