Gå til innhold

wræææl lyserosa utflod=(

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det normalt?

har gått rundt i dag med en sånn rar følelse i kroppen, er så redd for at det går ille=(=(=(

noen som har noen trøstende ord??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt er du da???

Her inne er det veeeldig mange med farget utflod som det slettes ikke er noe galt i...

Håper du er en av de!!!-sommerklem

Skrevet

glemte å skrive at jeg er 6+2.....*xxx*

Skrevet

Ta det med ro foreløpig..,som sagt mange det har gått bra med hvis du blar litt bakover her...

Jeg skal krysse fingre for deg-har du smerter???

ÅÅhhh-jeg hååååper du ikke mister nå.Jeg tror heller ikke det,om du ikke har vondt!!

Skrevet

jeg har blødd nesten hver dag siden uke 8, nå er jeg snart i uke 10. jeg har vært på ul og såg en vilter liten skapning med en puls på 178 :-) Det går nok bra så lenge du ikke har vondt.

Skrevet

nei har ikke vondt,bare murring egentlig...urk håper det,skulle tro en visste dette når en har et barn fra før, men føler meg litt lost fortiden...sikkert pga dette er prøverør, og den første kom naturlig..

Skrevet

Huff,det er ekkelt å gå å tenke, å ikke vite!

Men... hadde selv lyserosa utflod, pluss litt blod i forrige uke.

Jeg dro til legen, og fikk tidlig ul.

Og der var det slettes ingenting galt :):) Da var jeg 7+5.

Jeg krysser fingrene for deg. :):):)

Skrevet

ja er veldig ekkelt, skal ikke til ul før den 28. så ja blir mange dager å gå rundt å ikke vite.....

uansett tusen takk for tilbakemeldinger, setter stor pris på det, sjøl om mitt spm sikkert var super dumt, men merker at jeg er mye mer nervøs i dette svangerskapet enn i det første*sukke*helt tåpelig=(

Skrevet

Sist fredag oppdaget jeg akkurat det samme, og ble veldig urolig. Hadde en del murringer jeg også og tenkte det værste. Var helt oppløst i tårer. Det ga seg lørdag formiddag. Hadde time hos ul om to uker, men på mandag ringte jeg gyn og fikk time samme dag. Jeg var forberedt på det værste, men vi fikk se en aktiv liten krabat på 3.5 cm som sprellet med armer og ben, jeg ble så glad :) Syntes du skal be om ul i stede for å gå å være unødvendig bekymret for det er slitsomt. Dette er også mitt 2 svangerskap og jeg er og mye mye mer engstelig og nervøs nå. Begynte på min 12 uke i dag. :)

Masse lykke til, alt er bra skal du se :)

Skrevet

hadde det samme jeg, litt sånn lyserosa oransj farget, men det var kun to ganger det kom litt så var alt tilbake som normalt:) legen min sa det var nok fordi mensen skulle egentlig ha komt rundt den tid, å at det har komt en forvirring siden kroppen er jo gravid:) Min lille hadde det og helt fint i magen, hjertet slo og alt så fint ut:) så ikke bekymre deg, men snakk med legen din hvis du ønsker en ultralyd, det hjalp meg å roe nærvene mine:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...