Gå til innhold

Gravid rett etter stor bukplastikk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg er ei ung dame på snart 35 som opererte stor bukplatsikk den 11.mai i år,og fant ut her for leden at jeg er gravid...Var hos legen idag,og han sier jeg er i 10.uke...

Han sa at jeg vil få en mer smertefull graviditet da jeg er sydd på langs- og på tvers(Omvendt T-snitt),men at det ellers ikke vil være noe problem!..

Lurer på om noen andre her har erfaring på dette??Er litt nervøs,og i tillegg har det blitt noen fester nå før jeg visste jeg var gravid(tror det er nokså normalt)!?"..

Mvh Trudelutta

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med Graviditeten. :o) Jg har ingen erfaring i forhold til bukplastikk men stol på legen din du. :o) Og i forhold til fester så får du ikke gjort noe med det. Det viktigste er at du tr vare på deg selv nå. Ikke drikker alkohol eller andre skadlige ting. Så lenge du ikke vet at du er gravid er det fort gjort å ta seg en fest. Det går sikkert bra. :o) Var selv i utdrikkningslag før jeg testet possetivt men, tenker som så at jeg kunne jo ikke vite. Prøv å ikke ha dårlig sanvittighet for det. Lykke til videre og kos deg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...