Bonusmamma13 Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 Fikk første regning fra barnehagen idag og der står det oppført 300kr i mnd i turpenger. (forsøkt å ringe de men får bare tlfsvarer) Barnehagen har turdag en gang pr uke og såvidt jeg vet bruker de enten beina eller bussen som transportmiddel.. Gutten min er gratis på bussen i godt over et år enda så skjønner ikke helt hvorfor det skal koste 75kr pr tur.. Er det vanlig å betale så mye og er det bare en måte for barnehagene å få inn litt ekstra kroner?
me&my <3a&b<3 Skrevet 17. juli 2009 #2 Skrevet 17. juli 2009 vi betaler 400 kr i halvåret!! å barna mine er 1 år og 2 1/2 år. så når minstemann begynner i bhg må jeg ut med 800 kr i halvåret, helt hårreisede!!!!
Sjefsmegga Skrevet 17. juli 2009 #3 Skrevet 17. juli 2009 Er det ikke både tur og matpenger da og skrevet feil? I barnehagen til barna så er det vel 200kr i matpenger pr mnd.
melkekua™ Skrevet 17. juli 2009 #4 Skrevet 17. juli 2009 Vi betaler 550,- i turpenger for hele året. Synes 300,- pr. måned høres vanvittig mye ut!!! Jeg jobber selv som ped.leder så det er derfor jeg reagerer. Jeg ville kontaktet FAU - få de til å ta det opp på neste møte. Spørre hva pengene går til, og hvorfor det er så mye penger! Det som er vanlig er at de pengene som kommer inn dekker også transport for de voksne på avdeling når de er med på tur.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 17. juli 2009 #5 Skrevet 17. juli 2009 Vi betaler 150,- i halvåret...Det hørtes rimelig mye ut..
Bonusmamma13 Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. juli 2009 Det står bare spesifisert som turpenger.. Skal forsøke å ringe igjen over helgen og se om jeg kan få kontakt med noen da.. Nå vet jeg hvertfall at det ikke bare var meg som syntes det virket som litt vel mye.. Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå