Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 Hvordan betalt er det å jobbe der? Og hvordan er turnusen? Skjønner at det sikkert er litt individuelt i forhold til turnusen ut ifra hvor mange prosent man jobber osv... men tenker da helst på de som har 60% og mere?
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 17. juli 2009 #2 Skrevet 17. juli 2009 Shell bensinstasjon altså, hehe :-)
xxxJulianexxx Skrevet 17. juli 2009 #3 Skrevet 17. juli 2009 De følger vanlig tariff:o) Med alle tillegg. Men jeg er ikke sikker på hvor mye det utgjør i kroner og øre.
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 17. juli 2009 #4 Skrevet 17. juli 2009 Hehe, hjalp meg lite for jeg vet ikke hva vanlig tariff er :-p Noen andre som har peiling? Og noen som kan fortelle om typen turnus/shift? Jobbes det annenhver helg eller sjeldnere feks?
Trenger hjelp!! Skrevet 17. juli 2009 #5 Skrevet 17. juli 2009 Jobber på bensinstasjon,men har kun dag jobbing jeg :-) Lønnen er helt greit,men nå har jeg mange ansvarområder og :-) Veldig kjekt å jobbe på en bensinstasjon,mange hyggelige kunder,aldri en dag som er lik :-)
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 20. juli 2009 #6 Skrevet 20. juli 2009 Takk for svar :-) Flere som jobber eller har jobbet der som kan fortelle litt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå