Anonym bruker Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 Jeg håper det ordner seg igjen, men skjønner ikke hvordan. Han snakker ikke til meg, han driver kun med hobbiene sine. Legger seg ved 4 tiden om natten, står opp sent. Jobber et par timer hver dag (tjener flesk). Selv når vi skal gjøre noe hyggelig å se en film sammen velger han å drive med datan sin samtidig. Har ikke hatt sex på 2 år. Livet stinker.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2009 #2 Skrevet 17. juli 2009 Da må du gjøre noe med det da! Sett hardt mot hardt og si at om han ikke skjerper seg så er det over ,da gidder du ikke noe mer .
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2009 #3 Skrevet 17. juli 2009 Han bare sitter på gjerdet og venter på at du skal forlate han....hvorfor gjør du det ikke? Må ikke skylde på han at du ikke er lykkelig, det er DITT ansvar. Med andre ord: GJØR NOE MED DET!!!!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2009 #4 Skrevet 17. juli 2009 Ja, det er kanskje det han gjør. Sitter på gjerde å venter på at jeg skal gå mener jeg. Takk for svar.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2009 #5 Skrevet 17. juli 2009 "..tjener flesk.." - mener du han tjener fett? Jeg synes du burde sette deg ned med ham og snakke ordentlig ut om samlivet deres. Han virker jo overhodet ikke tilstede mentalt sett, kun fysisk. Kanskje han er deprimert? Du er jo allerede alene selv om han er der, saa om han flytter blir det kanskje liten forskjell. Selv var jeg sammen med en saann mann i flere aar. Vi fikk heldigvis ikke barn sammen, for jeg ville ikke ha en saann pappa til ungene mine. Han reiste mye i sjefsstillingen sin, og etterhvert merket jeg at jeg gledet meg til han skulle reise igjen. Om han en sjelden gang kom tidligere hjem saa ble jeg skikkelig skuffa, og jeg forsto at jeg faktisk hadde begynt aa hate ham. Men han var en veldig kald og kynisk person, og det trenger jo ikke mannen din aa vaere. Jeg haaper du faar det bedre snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå