Gå til innhold

om spedbarn og det å ligge på siden..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi på snart 4 uker liker seg best når hun sover på venstresiden...skjønner det ikke...hehe..håper ikke det er noe falrig ved dette?

om hun skriker mye en kveld eller natt og har fått allt det hun trenger og ikke har luft, så legger vi henne på den siden så sovner hun veldig fort..

hun har ikke kiss heller som de kaller det..

noen som har opplevd det samme og kan fortelle meg at det ikke har noen form for komplikasjoner over tid? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt fint å ha henne på siden. Bare husk at hun bør variere hvilken side hun ligger på slik at hun ikke får en preferanse.

Mageleie når hun er våken og ryggleie trengs også slik at hun ikke får et kjempelangt hode! Dette vet du jo sikkert.

Mine barn liker seg godt på siden og om man har en gulpunge er det kjekt at gulpet kan renne ut.

Gjest Tale30
Skrevet

Jenta mi hadde også preferanse for å ligge på siden de første ukene, men fant ut at ryggleie var det beste etter noen uker.

Skrevet

Jeg har født mine tre barn på et fransk sykehus, og der legger de babyene på siden hele tiden. Sånn 45 grader med skulderen i veien så de ikke tipper over. Bytter på sidene så de ikke blir flate på en side.

Skrevet

åh.her var mye god informasjon..takk :)

kjempelangt hode ja..hmm..trodde det var verst om babyen låg på ryggen heletiden jeg så dem fikk flatt hode bak? eller er jeg helt rar da? ..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...