*pooh* Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 Bare lurte, for dere andre som har, når tenker dere ta den ut, om dere ikke har gjort det allerede? Jeg gruer meg nesten litt, hehe, ser så rar ut uten den og har hatt den så lenge Men vil ikke få noen stygge merker heller da.
respektatauten Skrevet 17. juli 2009 #2 Skrevet 17. juli 2009 er i uke 22, har ikke behov for å ta den ut på en stund enda, men så har ikke jeg fått noe særlig mage heller da... men når navlen begynner å bli "grunnere" tror jeg den må ut...
Lillemor&Gutta Skrevet 17. juli 2009 #3 Skrevet 17. juli 2009 Jeg måtte ta dn ut rundt tiden for ultralyd da det begynte å bli trang og jeg hadde mye stikking rundt navlen.. ble bedre etterpå =) Du merker helt sikkert når det er tid for deg å ta den ut =)
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 18. juli 2009 #4 Skrevet 18. juli 2009 Du merker når det begynner å bli på tide, jeg tror jeg gjorde det mer enn tidsnok sist.. Tror det var til UL eller like etter. Er jo så det ikke skal strekkes noe mer enn det blir alikevel.
HeidiL Skrevet 18. juli 2009 #5 Skrevet 18. juli 2009 jeg tok den ut rimelig kjapt...men det var egentlig bare fordi jeg ikke syntes det var noe knall når jeg var oppblåst i magen og piercingen syntes gjennom klærne ) har bittelit mage, er 15+1, men er mest bare oppblåst på kveldene...
The Bad Gal Skrevet 19. juli 2009 #6 Skrevet 19. juli 2009 Første svangerskapet hadde jeg den i helt til fødselen startet, fikk ingen nye arr eller strekt hull, så satte den inn igjen etterpå. Føler egentlig jeg er for gammel til sånt nå, men har hatt den der siden jeg var 15-16 år, så det føles nakent uten, hehe. Har den fortsatt i enn så lenge, er 15 uker nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå