ble_mamma_6august 09 Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 Jeg er 36+5. Føler meg lei av alt, orker nesten ikke gjøre noe som helst. Føler meg oxo veldig sliten. Er ikke bra å bare daffe på sofaen hele dagene heller Lurer på om jeg kommer til å få den styrken man bør ha til fødselen :-0 Andre som føler det slik? eller er det bare meg?
amkari og lille bolle Skrevet 17. juli 2009 #2 Skrevet 17. juli 2009 Har det akkurat likedan! Straks 34 uker på vei, og er kjempelei og lat allerede. Men synes det er lov når man er gravid på sommeren
ble_mamma_6august 09 Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2009 synes ikke sommeren er så grusom jeg hadde igrunn blitt værre på vinter mener jeg da da man må pakke på seg så mye klar om sommern går ma lettkledd å får kjølt seg ned om nødvendig
millere Skrevet 17. juli 2009 #5 Skrevet 17. juli 2009 Var selv høygravid på vinteren sist, en mye bedre tid å gå høygravid på spør du meg. Vinter, kaldt og mørketid er liksom mye greier å være lei og slapp på. Nå "skal man liksom ha masse av energi", solen varmer osv, men det virker nesten tvert om når man er gravid. Selv har jeg de siste ukene for alvor merket at babys varmer inni meg - og da er det bare slitsomt med 25 grader og sol. Så høygravid om sommeren er ikke noe suksess synes jeg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå