Gå til innhold

Dere som er plaget med mye kvalme, tretthet og null energi....

Anbefalte innlegg

Skrevet

får dere til å arbeide?

Jeg er ca 2 mndr på vei og eier ingen energi i det hele tatt!

bare det å gå til postkassen er et slit..

Jeg har alltid vært aktiv på arbeid og slikt og ser ikke på meg selv som lat, men slik som formen er nå så klarer jeg stort sett ingenting..

pga kvalmen får jeg ikke i meg så mye mat å er i utgangspunktet tynn i tillegg.

Er det flere som har det slik som meg?

Og klarer dere å arbeide?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ble sykmeldt 50 % da kvalmen og trettheten sto på som verst(uke 8-12), men burde vel hørt på legen og tatt 100 % sykmelding..hadde null overskudd til datteren min, stakkar...jeg jobber i bhg, og hadde ikke sjangs til å fungere den perioden...

Skrevet

okei.

Godt å høre at det er andre som har det slik også, selv om jeg ikke vil at andre skal være nødt til å oppleve dette. :)

Jeg skal til legen på mandag så får vi se hva som skjer videre.

Skrevet

jeg fant ut idag at jeg var gravid....

men er ikke sikker på hvor langt jeg er på vei, men jeg har kastet opp i over en uke, slapp og dårlig...

og ikke minst lite energi

Skrevet

Jeg har vært sykemeldt i uke 7-11, 100 %. kvalm, trøtt og null energi. har ingenting å gjøre i en klesbutikk der jeg er alene hele tidenog ikke har mulighet til å ta noen pauser....

Skrevet

Ja, her åsså... e skikkelig dårlig å har vært det i fem uke no(ferien). Bynne på jobb på mandag, å må jo bare se det an. Eg kaste opp flere gang i løpet av dagen, å har bare løst å sove pluss konstant kvalme... usikker på ka eg bør gjøre, men strengt tatt så mene eg jo at man bør ta hensyn til kroppen sine signala og ikke presse seg for mye. Eg har i tillegg en gutt på 1 1/2 som kreve sitt...

Forrige graviditet førte åsså til at eg va sykemeldt nån uke pga konstant kvalme og oppkast. Måtte øve på å spy stille på jobb, hehe:) Ikke greit det her nei..

Skrevet

Herregud, TBM27... det er akkurat som om jeg skulle ha skrevet det innlegget.

Jeg fant ut igår at jeg er gravid..

men er ikke sikker på hvor langt jeg er på vei, men har kastet opp i en uke, slapp og dårlig...

og ikke minst lite energi

That's me! ;)

Skrevet

Jeg er 40% sykemeldt. Får sove litt ekstra på morgenen og gå en time før. veldig fint og det fungerer bra for meg som har en kontorjobb. Men jeg synes dere som går mye og er mye på farta i jobben deres burde høre om det er mulig med full sykemelding en periode, for dette er rimelig uutholdelig i lengden..

Skrevet

Jeg er 14 uker på vei, slapp, trett og tiltaksløs til tusen. Sovner mens jeg sitter og bretter samen tøy, huset ser ikke ut og orker verken å ta på meg sminke eller normale klær . Heldigvis har jeg ferie og tilbringer det meste av tiden hjemme. Men stakkars mannen min og 2 åringen vår, det blir mye tid forran TV for han minste (mens mammaen ligger på sofaen og sover), men mannen har heldigvis forståelse.

Håper jeg får tilsendt litt energi og tiltakslyst i posten ganske snart!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...