Anonym bruker Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 Jeg sluttet å røyke for ca 9 mnd siden. Har lagt på meg 15 kg siden da. Det føles ikke bra:( Nå har jeg lyst å begynne igjen, bare på grunn av vekten...Vet det er kjempe dumt, men har alltid gått ned i vekt når jeg røykte.... Er jeg helt idiot som begynner igjen?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2009 #2 Skrevet 17. juli 2009 Jeg spratt også opp 15 kg det første halvåret. fikk en knekk å startet å røyke igjen. men kiloene forsvant ikke. jeg har riktignopk ikke økt mere i vekt, men kg må bekjempes med andre mål en røyken desverre. Så ikke la deg lure av å gå i den fella.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2009 #3 Skrevet 17. juli 2009 Hadde du problemer andre veien da du røykte - å holde vekten oppe? Hvis ikke, så hjelper det ikke å begynne å røyke for å gå ned igjen, uansett. Og den vekten du hadde før, kom ikke av røyken, men av matvanene generelt.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2009 #4 Skrevet 17. juli 2009 Du blir ikke tynnere av å røyke, du blir tykkere av trøstespisingen når du slutter å røyke. Så bare begynn å røyke igjen, så bestemmer du deg for å slutte igjen og får en ny runde trøstespising og du går opp enda 15 kg... haha
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2009 #5 Skrevet 17. juli 2009 det er ikke bare trøstespising som fører til at man går opp i vekt når man slutter å røyke. Jeg dytta ikke noe i munn når jeg sluttet, men gikk alikavel opp 15 kg det første halvåret. Men man går ikke ned igjen de kg man legger på seg når man har sluttet og begynner igjen. røyken har vel på en måte holdt vekten min stabil, men jeg har ingen tro på det som et slankemiddel.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2009 #6 Skrevet 17. juli 2009 Jeg har begynnt og sluttet flere ganger. Har ikke røykt når jeg var gravid. Hver gang jeg har begynnt på igjen har kiloene rast av. Begynnte å røyke 3 mnd før jeg giftet meg. Gikk da ned 10 kg uten noe forandringer verken i matveien eller fysisk. Også etter svangerskapene har jeg stått ganske på stedet hvil, men når jeg har begynnt igjen (etter 2 år med første og 1 år med andre) har jeg gått ned mye. Derfor jeg har så lyst å begynne igjen nå. Greier fortsatt å la vere, men får mer og mer lyst hver gang jeg har sett et bilde av meg selv. Har jo blitt kjempe stor:( HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå