Anonym bruker Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 Kjenner det begynner å koke nå. Vi har mine, dine og våre barn i hus til daglig, så er jo vant til den settingen. Onsdag forrige uke kom min manns minste sønn på 8 år, og skal være her frem til fredag neste uke. Mannen min har bare ferie denne uka, og jobbet sent skift uka som var og skal jobbe sent til uka som kommer. Det vil si at det er jeg som er alene med barna hele dagen fra kl.13. Det i seg selv er ikke noe problem, men da burde han i det minste klare å stå opp denne uka og finne på noe med barna, men nei da. Han gidder ikke legge to fingre i kors en gang for å prøve å gjøre noe koselig med barna, og da spesielt med minsten som skal være her i 2 uker. Nå har jeg nettopp gitt barna mat. Vi pleier å dekke på å spise sammen, men gubben ligger fremdeles oppe å sover. Vil ikke lage sur stemning heller, for barnas del, men nå begynner jeg å få nok. Selv om han har lite ferie i sommer vil ikke det si at han er fritatt fra alt ansvar som far og mann. Åååå, sååå utrolig irritert. Måtte bare få litt utløp for frustrasjonen min.
Utrulig Skrevet 17. juli 2009 #2 Skrevet 17. juli 2009 Du kan jo for eksempel kanskje besøke noe og la gubben og ungene bli igjen hjemme da må han jo gjøre noe i lag med barna.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2009 #3 Skrevet 17. juli 2009 Godt forslag! Dra bort til en veninne eller på shopping eller noe, så Må han stå opp og gjøre ting selv med ungene.
nybakt mams Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 Tror nok at jeg hadde sagt til han akkurat hva jeg mente om det! Helt enig med deg at han ikke kan ligge der oppe og sove mens du passer ungene hans!!! Da er det ingen vits i at de er hos dere, da! Får si ifra om at de får reise til mora hvis han ikke er interessert i å være sammen med de. Fy fasan, jeg hadde blir drittsur...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå