Gå til innhold

Blir dere slitne av å ha ferie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ferie i to uker, og var helt ødelagt... Har to tette, en på 7 mnd og en på 2 år. Vi bytter litt på om hvem som står opp, så jeg får sovet litt om morgenen innimellom, men jeg er jo oppe og ammer hver natt og får maks 3 timer sammenhengende søvn. Sover lett, så det er ofte jeg som står opp hvis toåringen våkner om natten også. I natt var jeg oppe kl 2. 3. 4, 5 og 6...

På dagen er det jo alltid mye som skjer, prøver å finne på ting for å aktivisere barna.

Men nå skal vi ha 4 uker til med "ferie", dvs. barnehagen er stengt. Mannen min kommer til å jobbe innimellom også. Hvordan ska jeg unngå å bli helt utslitt? Eller er det bare noe man må regne med med flere barn og ferie?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke utslitt nei, tvert i mot=)

Vi har late morgener, sen frokost, går lenge i pysjamasen og stresser ikke for å finne på saker og ting. Tar ting litt på sparket=)

Skrevet

i starten så blir jeg mer sliten. men det er fordi jeg sitter mye stille og leser til vanlig. og jeg og småen finner jo på masse ting, så det blir en annen form for sliten.

men etter en stund går det over og jeg får masse engergi, men så har jeg 10 ukers ferie, så det skulle bare mangle at jeg ble vant til det etter vært

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...