Gå til innhold

Idag skal vi på ul!:)


3 små!:) Gutt, gutt og jente!

Anbefalte innlegg

Håper alt viser seg å være ok. Det blir moro å få en endelig termin og kanskje finne ut om det er en lillesøster eller lillebror til Emil i magen;) Jeg tror lillebror, mannen tror lillesøster. Hva tror dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei... åååh lykke til!! Er bare helt hærlig å se de kose seg inne i magen. Gi en oppdatering da, er spendt på om det blir jente eller gutt. Så må vi ettervert få laget en oversikt over hvem som får hva. :) er jo såååh spennende.

 

Håper alt er bra med den lille hos dere. Og at dere koser dere med svaret.

klemmer fra ida med jente i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for lykkeønskninger, lykkeligeida:)

Emil skal få en lillebror!:) Alt var bare flott og gutten i magen rullet og turnet og sparket masse:) Det er bare så fantastisk å se!! Termin ble flyttet hele 5 dager, til lille julaften!:) Kjempemessig! Vi gleder oss veldig og er i full gang med å diskutere navn til den lille rabagasten i magen;) Mannen og jeg har helt forskjellig navnesmak, så det blir litt av en utfordring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig :) Gratulerer så mye med lillebror i magen <3 For en fantastisk julegave :) I magen min bor en lillesøster :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med den lille gutten i magen!:) Det var sikkert herlig å få se den lille og få bekreftet at alt er i orden. Jeg gleder meg stort til vi skal på UL om en og en halv uke. Blir spennende å se hva vi får. Har en jente og en gutt fra før så det spiller ingen rolle hva det blir. Lykke til med tiden fremover og kos deg med den lille gutten og den voksende magen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen:) Skal definitivt kose oss framover. Kjenner mer og mer liv også, og jeg er utrolig letta over å ha sett at alt er ok med den lille. Vi prøver å snakke mye med Emilen vår om at han skal bli storebror og at mamma har baby i magen. Han har "vært med" å bestemme hva lillebror skal hete også, men jeg lurer veldig på hvor mye av alle disse forberedelsene fra vår side han egentlig forstår. Han er veldig opptatt av babyer og andre barn på samme alder som han også kaller "baby";) Men det er ikke så spennende med en baby man ikke kan se;) Ultralydbildene kaller han også "baby";) Han runder straks 2 år...

 

Nummer 3 (var det hele nicket?? Litt vanskelig å huske når jeg ikke ser innlegget;) ): Gratulerer med jenta i magen og kos dere masse framover med voksende mage og etter hvert en kombinasjon av juleforberedelser og ny baby-forberedelser;) Vi gleder oss veldig til julegaven vår i år, ja;)

 

LaLiLa: Lykke til med ul om halvannen uke! Håper alt er bare bra og at dere får vite kjønn om dere ønsker det. Kos dere! Gleder meg til å starte permisjon i desember og få hele adventstida hjemme;) Blir dobbelt ventetid! Hehe... Blir vel litt sånn for deg også? (Regner med du har termin litt seinere enn meg pga seinere ul???)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Emilmamma med spire: Jeg har menstermin 19. desember. Blir spennende å se om den blir flyttet på UL. Blir en spesiell advent og jul i år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååh så bra at alt var bra. og gratulerer med en lillebror. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...