Gå til innhold

Mye tynn hvit utflod i uke 26??Hva er dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste uken har jeg "lekt" endel blank og hvit utflod. Den er veldig tynn. Men har ikke hatt noe lignende tidligere i svangerskapet før nå. Det er så jeg kan kjenne at det renner ut når jeg går rundt. Det er ikke så mye at jeg blir klissvåt, men nok til at jeg godt kjenner at det er skjedd noe.

Igår fikk jeg itilegg litt blod på papiret etter at jeg hadde hvert på do, men det var veldig sårt når jeg tørket meg, og da jeg kikket var det som om jeg hadde et sår ved skjedeåpningen, det var der det lille blodet kom fra. Vet ikke om dette har noen sammenheng, men mulig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde slikt utflod på noenlunde samme tid som du er nå da jeg var gravid med nr 2. Dro på sjekk for å se om det var fostervann men det var det heldigvis ikke. Det er nok mest sannsynlig bare utflod, det øker på utover i svskapet. Men er du urolig så ta en sjekk på føden på sykehuset.

Skrevet

Ta en sjekk. Jeg hadde denne "rennende" følelsen du snakker om i forrige svangerskap, samt veldig slimete utflod som var noe misfarget. Jeg ringte opp på kk og de ba meg komme for å sjekke om det var tidlig vannavgang. De tok tester og fant ikke at det var vannavgang, men fødselen startet 3 dager etter så det var nok trolig det (vanskelig å finne ut om det er vannet når det er lite i gangen).

Dersom det er vannlekkasje er faren for infeksjoner større, så ville sjekket dette med infeksjoner også for evt å få antibiotika. Ikke meningen å skremme deg, men de tar deg på alvor om du ringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...