mastermind Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 Fornøyd, eller ville du heller hatt det helt kvitt?
Seven Skrevet 17. juli 2009 #2 Skrevet 17. juli 2009 Jeg har kjøkkeninnredning i "egghvit" og er kjempefornøyd. Det er en litt varm hvitfarge som jeg har malt både bord, stoler og et gammelt skap med også. Har ellers hvite vegger og tak så derfor er det fint med noe som bryter litt.
mastermind Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2009 Har bestilt i krem, men er livredd den bryter for mye og blir gul. Har lånt meg en dør, og synes den var gul mot hvit vegg, men så skal det jo vere fliser, mørk benkeplate osv d... og skapene blir ikke på hvit vegg liksom. de går til taket, og på siden blir det vindu. tenke tenke andre`?
<3 Legoland <3 Skrevet 17. juli 2009 #4 Skrevet 17. juli 2009 Jeg har dette:http://www.sigdal.com/no/kjokken/myke_former/herregaard_palett/ Veldig fornøyd!
lykketrollet:) Skrevet 17. juli 2009 #5 Skrevet 17. juli 2009 Vi har en farge som heter Hvit narcisse. Den passer veldig godt til vår innredning og er ikke så 'gul' som typisk krem. MEN - skulle jeg hatt nytt kjøkken i dag ville jeg nok valgt hvitt, og en annen type innredning som ikke var fullt så klassisk som vår.... Synes egentlig det kommer an på innredningen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå