Gå til innhold

Hva slags vogn må jeg ha da? Trillingvogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tvillinger på 6 mnd, og venter en liten til i januar 2010. Blir 1 år i mellom de. Aner ikke hva jeg skal gjøre med vogn..

De trillingvognene jeg har sett er trillingtriller, tror ikke at det var med bag. Men har ikke sjekket ut så nøye ennå. Hjelper ikke så mye å gu rundt i babybutikker å titte heller, for er jo ingen trillingvogner der..Sjekka på finn, og fant 1, men ikke slik jeg hadde tenkt.

Lurer litt på hvordan jeg skal løse dette. Kanskje jeg bør håpe på at tvillingene har lært å gå, så kan jeg bare beholde tvillingvogna jeg allerede har, evt skaffe sånn brett til å stå på og bæremeis.. Noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk tvillingvogna på 1 åringene og bæresjal på minsten.

"Sykkel" til å feste på sida av vogna som en av tvillingene kan sitte på når de blir større..

Skrevet

Mener å ha sett en trillingvogn som kan ha en bag på barnas hus sine nettsider. Skal se om jeg kan finne link til deg...

• 1 måned senere...
Skrevet

Ser det er en stund siden dette innlegget ble lagt ut, men kan dele mine erfaringer likevel.

Mine tvillinger var 20 mnd da minstejenta (nå 6 mnd) ble født. Hvis jeg må ut alene med alle 3 så har jeg mini i sjal/meitai og tvillingene i tvillingvogn (vi har OTH). Er vi to voksne har vi to vogner.

Skrevet

Tror OTH eller Easywalker finnes som trillingvogn. For din del må det bli dobbelt sete og enkel bag. Men den vogna blir ganske bred å få med seg rundt da. Men hvis man finner en vogn med setene i to rader vil den vel bli ganske lang?

Vi har en Babytravel tvilling/søskenvogn. På den kan man ha et søskensete som tåler 15kg. Er jo et alternativ der man bytter på hvem som sitter og ligger, og så kanskje en bæreinnretning i tilfelle begge de eldste vil sove. Ellers går det an å få noen slags klips som man kan sette sammen like vogner med, i ditt tilfelle singel og dobbelvogn. Det forutsetter jo at ramma på vogna ikke smalner forover.

• 4 uker senere...
Skrevet

Tittet litt på linkene dere har lagt ut, tror jeg kommer til å gå for søskensete. Trillingvogna var fin, men passer ikke helt for lommeboka..Synes at over 12000 for en vogn er litt drøyt.. Sykkelsete tror jeg må bli når tvillingene er blitt endel større. Men takk for alle tipsa! HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...