Alle gode ting er 3:) Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 Har tvillinger på 6 mnd, og venter en liten til i januar 2010. Blir 1 år i mellom de. Aner ikke hva jeg skal gjøre med vogn.. De trillingvognene jeg har sett er trillingtriller, tror ikke at det var med bag. Men har ikke sjekket ut så nøye ennå. Hjelper ikke så mye å gu rundt i babybutikker å titte heller, for er jo ingen trillingvogner der..Sjekka på finn, og fant 1, men ikke slik jeg hadde tenkt. Lurer litt på hvordan jeg skal løse dette. Kanskje jeg bør håpe på at tvillingene har lært å gå, så kan jeg bare beholde tvillingvogna jeg allerede har, evt skaffe sånn brett til å stå på og bæremeis.. Noen forslag?
OleMari Skrevet 18. juli 2009 #2 Skrevet 18. juli 2009 Bruk tvillingvogna på 1 åringene og bæresjal på minsten. "Sykkel" til å feste på sida av vogna som en av tvillingene kan sitte på når de blir større..
OleMari Skrevet 19. juli 2009 #3 Skrevet 19. juli 2009 Så nå på skravle at det var lagt ut link til søskensete som kan henge på sida av vogna...var ikke bredlast skilt med, men det kan du jo evnt lage å henge på vogna ;-) http://www.barnevognguiden.no/siste-nytt/buggypod-soskenvognens-alternativ.html
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 26. juli 2009 #4 Skrevet 26. juli 2009 Mener å ha sett en trillingvogn som kan ha en bag på barnas hus sine nettsider. Skal se om jeg kan finne link til deg...
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 26. juli 2009 #5 Skrevet 26. juli 2009 Her har du link: http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barnevogner/soskenvogner/oth-urban-jungle-trippelvogn.html
Solskinnsjenta Skrevet 10. september 2009 #6 Skrevet 10. september 2009 Ser det er en stund siden dette innlegget ble lagt ut, men kan dele mine erfaringer likevel. Mine tvillinger var 20 mnd da minstejenta (nå 6 mnd) ble født. Hvis jeg må ut alene med alle 3 så har jeg mini i sjal/meitai og tvillingene i tvillingvogn (vi har OTH). Er vi to voksne har vi to vogner.
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 17. september 2009 #7 Skrevet 17. september 2009 Tror OTH eller Easywalker finnes som trillingvogn. For din del må det bli dobbelt sete og enkel bag. Men den vogna blir ganske bred å få med seg rundt da. Men hvis man finner en vogn med setene i to rader vil den vel bli ganske lang? Vi har en Babytravel tvilling/søskenvogn. På den kan man ha et søskensete som tåler 15kg. Er jo et alternativ der man bytter på hvem som sitter og ligger, og så kanskje en bæreinnretning i tilfelle begge de eldste vil sove. Ellers går det an å få noen slags klips som man kan sette sammen like vogner med, i ditt tilfelle singel og dobbelvogn. Det forutsetter jo at ramma på vogna ikke smalner forover.
Alle gode ting er 3:) Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 15. oktober 2009 Tittet litt på linkene dere har lagt ut, tror jeg kommer til å gå for søskensete. Trillingvogna var fin, men passer ikke helt for lommeboka..Synes at over 12000 for en vogn er litt drøyt.. Sykkelsete tror jeg må bli når tvillingene er blitt endel større. Men takk for alle tipsa! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå