Anonym bruker Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 Har samboer på 12. året og to barn i barnehagealder. Jeg føler at vårt forhold har gått over til nært vennskap fra min side. Jeg vet at han elsker meg på alle mulige måter og at jeg er "the one" for han, men jeg føler det ikke likt. Å ha sex er som å ha sex med sin egen bror, jeg klarer det snart ikke lengre og har gått tom for unnskyldninger for lenge siden.. Jeg har så lyst å oppleve begjær, føle at man svever. Lyst å bli omfavnet og føle at man bare kan drukne i klemmen.... Har så lyst å ha lyst til å finne på noe kun sammen med den personen. Lyst til å virkelig elske noen og kunne si det og mene det, og ikke si det bare for å være "grei"... Alle forhold blir vel kanskje sånn etter 12 år, så dette er nok bare en drøm.. Har innfunnet meg med at jeg skal leve resten av livet sammen med min samboer, eller i allefall til barna er store og har flyttet hjemmefra.. Kanskje blir det bedre etterhvert? Hvem vet..
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2009 #2 Skrevet 17. juli 2009 Vil bare si at du er ikke alene med å føle det sånn.. Vet ikke helt om jeg kan si at jeg elsker sambo lenger.. Vanskelig det med sex også.. Savner å være fjortis og forelska igjen.. Men håper det bare er en periode og at ting kan bedre seg. Men drømmer av og til om andre ja, forelskelser jeg hadde da jeg var ung osv.. Vi har vært sammen i 11 år.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2009 #3 Skrevet 17. juli 2009 Det er vel kanskje sånn ting er her i livet. Man kan vel kanskje ikke forvente å være glødende forelsket i samme person livet gjennom, er vel bare på film det skjer... HI
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2009 #4 Skrevet 17. juli 2009 Dere har ivertfal en mann!! Jeg har ingen, jeg har vært alene i flere år :-(
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2009 #6 Skrevet 17. juli 2009 Vi har vært samboere i åtte år, og jeg er fortsatt glødende forelset, men det er selvfølgelig i perioder, og det er ikke gratis. Man må være bevisst på status quo i forholdet og finne ut hva man skal gjøre for å bevare det. Nå er ikke jeg noen samlivsekspert, men for meg så høres det ut som om dere har innfunnet dere med å leve på siden av hverandre en lang stund i stedet for å leve sammen. Snakk om det, og finn ut av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå