moomy venter nr 2 Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 Hei Jeg oppdaget i gåt etter litt smerter nederst i magen at jeg hadde litt brun utflod. Det var veldig lite, men jeg ble likevel engstelig. Er nå i 6 uke og frykter selvfølgelig det verste. Har ikke tatt kontakt med lege enda. Føler neg fin nå og har ikke hatt noe mer siden. Noen som vet eller har opplevd noe lignende?
Babydarling,og-Noah2010 Skrevet 17. juli 2009 #2 Skrevet 17. juli 2009 Hei,jeg hadde brun utflod i hele min uke 5,også mye murringer og smerter.Trodde det var en begynnende sa eller exu,men etter en uke gav det seg så kom kvalmen som nå er her ca 20t i døgnet...men vi var på ul 6+2 og da så vi ett lite hjerte og en spire i normal str så alt kan gå helt fint.Lykke til
ladylennie Skrevet 17. juli 2009 #3 Skrevet 17. juli 2009 Hei moomy Jeg har hatt det samme som deg, det kom litt brun utflod eller småflekker med brunt blod samt svake smerter i underlivet (men ikke kramper og ikke i magen) nesten hver dag i hele uke 7. Jeg trodde at jeg kommet til å miste men så har det ikke blitt noe verre og jeg er nå 9+1 og det har gått bra så langt. Fortsatt kvalm, trøtt og med ømme pupper: symptomene har bare blitt sterkere. Jeg ringte til legevakten første dag det skjedde (en lørdag) og de sa at jeg måtte ta det helt med ro, ingen løft, og vente og se om det ble bedre. Jeg måtte bare ringe eller dra dit hvis det ble kom blod eller smerter, men det gjorde det ikke. Jeg skal til legen for førstekontroll nå på tirsdag og skal spørre om UL, hvis ikke han synes det er nødvendig så bestiller jeg privat. Jeg orker ikke å vente 9 uker til for å se liv men har fått tilbake litt den følelsen at det går bra bare ved å ha hatt to nye uker uten at noe ille har skjedd. Det er normalt at dette skjer og sjansen er vedlig bra at det går bra med oss, det er bare å fortsette å ta det med ro og prøve å ikke tenke for mye på det (lett å si he he). Lykke til
moomy venter nr 2 Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2009 Takk for svarene! Det hjelper litt å høre at det ikke nødvendigvis er et problem. Utfloden kommer å går, men har ikke hatt noen flere smerter, kun murringer. Venter med å oppsøke lege foreløbig og så krysser jeg fingrene i mens;)
Lakenskrekk Skrevet 17. juli 2009 #5 Skrevet 17. juli 2009 Hei Jeg har hatt brun utflod siden uke 8, på søndag er jeg ti uker på vei. Jeg fikk henvisning til tidlig ul for å sjekke om alt var bra med den lille - og det var det! Så litt blod betyr ikke nødvendigvis at noe er galt. Men jeg hadde ikke smerter da.. Dersom jeg var deg ville jeg ha kontaktet legen - kanskje får du også tidlig ul ? Det var utrolig godt å se lillegull med egne øyne...og nå er jeg ikke lenger bekymret selv om jeg blør litt innimellom... :-)
<3 Tullemor <3 Skrevet 17. juli 2009 #6 Skrevet 17. juli 2009 I følge jordmor er det helt normalt med litt farget utflod eller litt blod så lenge det ikke er i store mengder som ved menstruasjon. Så det er helt sikkert ikke noe farlig med noen av dere, men som det er skrevet før her så er det lurt å dra på tidlig UL for å høre hjerteslag så man slipper å bekymre seg sånn... Jeg skal på tidlig UL på Volvat og gleder meg veldig til det!! Lykke til Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå