♥Nefertiti♥ Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 Etter 14. mnd hører også jeg til her inne. Testet positivt på tre tester igår (for sikkerhets skyld). Måtte bare uttrykke min glede, siden det er bare jeg og sambo som vet det, og jeg egentlig har lyst til å si det til hele verden. Nå er det bare å krysse fingrene for at alt går bra fremover. Ha en strålende dag alle sammen
moomy venter nr 2 Skrevet 17. juli 2009 #2 Skrevet 17. juli 2009 Gratulerer så utolig mye!!!! Vet hvordan det er å vente og vente og vente. Fantastisk når den blå streken popper opp:) Lykke til videre!
Gjest Skrevet 17. juli 2009 #3 Skrevet 17. juli 2009 GRATULERER SÅ MYE! ventet i 2 år på 1. barn men nå rakk vi ikke å vente! lykke til videre!
♥Nefertiti♥ Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2009 Tusen takk Litt skremmende og kjempekoselig på en gang. Gleder meg til første legetime, og krysser alt for at dette skal gå bra.
<3 Tullemor <3 Skrevet 17. juli 2009 #6 Skrevet 17. juli 2009 Gratulerer så masse og velkommen i gjengen Vi har en utrolig spennende tid i møte - bare krysser fingrene for at det skal gå bra med alle spirene våre! Når har du termin? Klem
paper Skrevet 17. juli 2009 #7 Skrevet 17. juli 2009 Så moro for dere!14 mnd.er leeenge å prøve,huff..sikkert utålmodig,da! Dette går kjempeflott!!! Klem
♥Nefertiti♥ Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 17. juli 2009 Takk igjen Har to Pergo-kurer bak meg, så begynte å bli litt utålmodig, spesielt når "alle" rundt meg ble gravide på null komma niks. Men nå er det heldigvis vår tur Har hatt en litt uregelmessig syklus etter at jeg sluttet med p-pillen for 14 mnd. siden, men har en formening om når siste eggløsning var. Ut fra den er jeg ganske nøyaktig fem uker på vei, og har termin i siste halvdel av mars. Men det er jo bare ut fra mine egne beregninger da
Gjest Skrevet 17. juli 2009 #9 Skrevet 17. juli 2009 Gratulerer så mye, og masse lykke til på ferden :)
ny83 Skrevet 17. juli 2009 #10 Skrevet 17. juli 2009 gratulerer så masse!! vi prøvde i 15 mnd før d klaffa. helt vill følelse når testen endelig blir positiv:) masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå