Anonym bruker Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 Og hvordan gikk det? Mener, er dere sammen eller ikke i ettertid?
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #2 Skrevet 18. juli 2009 Jeg opplevde det, og det gikk ikke så bra etterpå. Jeg kastet han ut. Klarte ikke tanken på å være sammen med han da. Han hadde et barn med henne også. Men det visste jeg ikke før det var gått ei stund. Verste jeg har opplevd i hele mitt liv. Alt jeg trodde på, gikk i grus den dagen jeg fant ut at mannen min hadde vært utro. Jeg følte meg lammet i ansiktet, og fikk vondt langt inn i sjelen. Vanskelig å forklare følelsen. Jeg fikk en stor knekk.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #3 Skrevet 18. juli 2009 Samboeren min var utro for mange år siden, gikk ca et halvt år før jeg kunne si at jeg hadde lagt det bak meg.. Men etter det ble forholdet sterkere! Nå tenker jeg litt sånn at om han skulle ha sex med noen andre, så er det jo bare sex, så lenge han beskytter seg mot sykdommer og "lausunger".. Men han har ikke, så vidt jeg vet, vært utro flere ganger..
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #4 Skrevet 18. juli 2009 Ja, jeg har opplevd at han jeg var sammen med var utro. Han fikk 20 minutter på seg til å pakke sakene sine, så skiftet jeg lås. Sånt pakk kan jeg ikke ha i hus. Akkurat det samme som å bli slått. En gang er nok.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #5 Skrevet 18. juli 2009 Min hadde en affære med ei lita drittkjerring på jobb mens jeg var hjemme i barselpermisjon med baby på 3 måneder. Vi var bare millimetere fra skilsmisse, men jeg valgte å tilgi og gjøre et forsøk for vår datters skyld, og nå har vi det veldig bra sammen. Det hender jeg tenker på det, men det plager meg ikke lenger, og nå er det snart et år siden
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. juli 2009 #6 Skrevet 18. juli 2009 jeg har opplevd det mange ganger. han ene ente jeg opp med og ha et åpent forhold med et år eller to og de andre dumpet jeg. de var jeg ikke så glad i
solei Skrevet 18. juli 2009 #7 Skrevet 18. juli 2009 En gang når jeg var yngre. Reiste på dagen. Hadde gjort det igjen, selv om jeg og min mann har tre barn og ett kjempefint samliv. Det var en slik JÆVLIG følelse. Fatter ikke at noen klarer å gå videre! Brukte flere år på å komme over det og stole på på noen igjen!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #8 Skrevet 18. juli 2009 Rekker opp handa.... opplevd det flere ganger med min nåværende mann. Vi sliter, for å si det sånn.... klarer ikke tilgi han, og enda mindre klarer jeg å stole på han...
Gjest Skrevet 18. juli 2009 #9 Skrevet 18. juli 2009 Anonym 07:08 - hvorfor sier du drittkjerring om hun mannen din var utro med? Er vel heller mannen din som er en drittmann? Opplever man utroskap enten gjennom ektefelle/samboer eller forelder som bedrar forelder så får man plassere skylden der den hører hjemme. Nemlig hos den som bedrar DEG...
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #10 Skrevet 18. juli 2009 Skylda er delt, den, diranda. Mellom han og henne, dersom dama vet at mannen er i et forhold!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #11 Skrevet 18. juli 2009 Ja, det har jeg opplevd. Han ba om tilgivelse, men her fikk han ingen nåde. Jeg hadde faktisk foretrukket å bli slått i forhold til det. Nå lever jeg med en mann jeg stoler på, mye bedre.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #12 Skrevet 18. juli 2009 Jeg vil gjerne presisere at det går an å tilgi utroskap uten å leve sammen etterpå. Jeg tilga min eks det han gjorde mot meg, men han er likevel eksen min fremdeles, mange år etterpå. Å tilgi noen noe de har gjort, behøver ikke å bety, som i dette tilfellet, å gi dem en ny sjanse i forholdet. Å tilgi betyr bare å si "ok, jeg tilgir deg det du gjorde mot meg". Tilgivelse er betydningsfullt for meg, og jeg tilga eksen min før han ba om det selv tilogmed. I dag er jeg gift med en mann jeg stoler på, og som ikke har interesse av utroskap. Han har også opplevd å bli bedratt, så vi skjønner hverandre veldig godt. Det er jo ikke akkurat en god følelse å bli bedratt. Unner ikke mine verste fiender å oppleve det.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #14 Skrevet 18. juli 2009 Det dummeste jeg hører er at en er HELT uten skyld om en har sex med en mann eller dame som er i forhold. Det er de som er bundet, liksom.. Veeel, en VET det jo., En bidrar til det,., Men jeg tro på karma da.. Og at alle får tilbake det man sender ut...
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #15 Skrevet 18. juli 2009 Ja, det er nok sånn at når to finner hverandre gjennom å være utro, slår det ikke feil at man får seg en på trynet selv, før eller siden. Har sett det skje. Og mange har mistet det fineste de hadde på denne måten, fordi de lot lystene ta over. Min eks gråt sine bitre tårer mange år etter at vi gikk fra hverandre, og sa han angret seg bittert. Han er sammen med henne han var utro mot meg den gangen. Men jeg vet jo at det er meg han heller ville hatt, men det sier jeg ikke til henne, da. Nok for meg å vite at han selv sa det til meg en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå