Gå til innhold

:(((( Er så lei!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble gravid igjen kort tid etter førstemann. Var ikke planlagt og jeg fortalte min samboer at jeg ikke ville ha sex igjen før jeg hadde startet prev., men han måtte selvfølgelig forpisse dagene mine og straffe meg psykisk siden jeg "nektet" han sex. Gav etter en liten gang, han hoppet av i svingen men jeg ble likevel gravid.

Er superkvalm og spyr masse og er ellers dårlig.. Kjenner jeg begynner å bli små deprimert og mister melken til barnet mitt på 6 mnd. (Nå kommer vel amme-politiet her inne å pisker meg)

Samboer vil ikke at jeg skal ta abort, men han vil heller ikke ta i ett tak. Hjelper generelt lite til, han sier at natten er hans så jeg må bare ikke vekke han for å få hjelp... Er våken opp til 10 ganger per natt med barnet vårt som sover veldig urolig. Når jeg da spørr om jeg kan være så snill å få sove ett par timer etter han er kommet fra jobb, så blir det sure miner da også.

Uff, vet ikke hva jeg skal gjøre og måtte bare få det ut her. Hadde jeg vist at han skulle bli sånn, hadde jeg aldri funnet på å bli gravid med han i utgp.

Jeg er redd, skuffet og lei meg!! Og jeg vil at barnet mitt som allerede er her ikke skal lide av all denne tullskapen. :/

Puh!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann, her synes jeg du skal tenke på deg selv og barnet ditt. Uansett hva du velger, så må du først å fremst ta ett oppgjør med din samboer, for sånn går det rett å slett ikke ann å oppføre seg, høres nesten ut som du har to barn å stri med ett lite som egentlig kunne trengt to å bli tatt vare på av, ikke en kjempe beby som er super egoist. Hvet hva jeg snakker om, for har selv levd som du beskrev, å fikk 3 barn som jeg var "alenemor" for, der jeg i tillegg måtte stelle for den store drittungen, han endret seg ikke, og nå er jeg gift med en som tar nattevåk og allt annet som følger med i å være forelder som den største selfølge. Det var som å komme til himmelen, og nå venter jeg mitt 5.barn å bekymmrer meg verken for det ene eller det andre.

Håper din samboer tar til vett, vist ikke må du gjør det jente!!!!!! Ikke vær så "dum" som jeg var å trodde att han nok snart innså sine feil......men nei du.......en ekte egoist er som regel egoist til det siste åndedrag, håper det ordner seg for deg, å att du gjør det som er rett for DEG. Klem

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...