Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 ... til UL termin. 1 uke lenger til min termin... Bare 2 uker igjen til jeg går inn i 28. uke, og har passert uken da lille Balder døde 30. nov i fjor. Kjenner spark og bevegelser hver dag, og det er en deilig følelse. Kjenner jeg blir veldig engstelig hvis jeg ikke kjenner mye spark, men så lenge jeg kjenner tydelige spark minst et par ganger om dager er jeg litt beroliget. Skal på ny UL 31. juli Er da 27+2, en dag kortere enn det Balder fikk leve. Blir både skummelt men samtidig betryggende å få sjekket at alt står bra til. Har hatt ul i uke 14 og 21, og det var ingen ting som tydet på at det var noe galt med den lille. Så denne gangen går det bra skal du se:-) (oppmuntrende ord til meg selv)
Lykke X 4 Skrevet 17. juli 2009 #2 Skrevet 17. juli 2009 Det må være godt å passere den milepælen. Uansett har du jo kommet kjempe langt, og sjansene er svært gode for at det skal gå bra denne gangen Og det går nok så bra, skal du se Om noen måneder har du et nydelig lite nurk i armene dine! Masse lykke til videre, og stor klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå