<3førstegang<3 Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 Dr.Peter Molnar er kjempe hyggelig og morsom! Anbefaler virkelig å ta turen dit. Han er veldig grundig og forklarer alt han ser og gjør..:-) Gutten min kommer i November <3
<3 lilletroll <3 Skrevet 19. juli 2009 #2 Skrevet 19. juli 2009 Jippi! Skal dit den 29, gleder meg masse!! :-)
Gjest Skrevet 20. juli 2009 #4 Skrevet 20. juli 2009 Men skulle da bare mangle at du får en dyktig sonograf når du betaler 1200 kroner for tjenesten...
Circus Skrevet 20. juli 2009 #5 Skrevet 20. juli 2009 Jeg var hos den legen for 8 år siden, når han drev på Majorstua. Skulle ha mitt 2 barn, og siden både jeg og min mor har leppe/ganespalte, så ønsket jeg 3D ultralyd for å se om barnet hadde det. Han fikk tatt ultralyd, og var soleklar på at her var det IKKE leppe/ganespalte... Fikk bilder forfra av hodet osv..og nå er nok kvaliteten på 3D ultralyd for 8 år siden noe helt annet enn det er i dag altså, for å unnskylde han litt...for det skulle vise seg at han tok veldig feil. Vi fikk med oss en god del utskrifter av bilder av bebien...og venner som så på det reagerte på et område ved leppa..lurte på "hva er dette"...husker jeg ble kjempeirritert..vi hadde jo fått vite av legen at det ikke var noe galt, hvorfor måtte venner da sette spørsmålstegn ved det?? Men, så kom overraskelsen da, når ungen ble født så hadde hun bred total leppe/kjeve/ganespalte, og vi kunne med letthet se dette på ultralydbildene når vi sammenlignet barnet med bildet sånn i ettertid... Det forundrer meg at en fostermedisinekspert ikke kunne si det til oss den gangen og være så klar på at det IKKE var....er vanskelig å beskrive, men det ble liksom dobbelt sjokk når man gikk fra å være forberedt på å kunne få en unge med en slik misdannelse, til å være så sikker på at man ikke fikk det...og så kom det alikevel.. :-))) Men men, skal på riksen denne gangen og ta 3D ultralyd der den 31 august, satser på at bildekvaliteten nå er mye bedre enn for 8 år siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå