Mamma til lille Amalie:) Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 hvilken str bør man kjøpe inn?? hører så mye forskjellig, at man bør kjøpe kun 56 og 62.
kjm87 Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Hei! jeg har startet på str 50 som det minste. det kommer jo an på hvor stor babyen er når den kommer, men er ikke mange som er langt over 50 cm når de blir født. Hvor mye en trenger av hver str er jeg fortsatt usikker på!
Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 Vanskelig å si, noen er små andre er store, men de fleste passer inn i 50 eller 56. Er det vanlig med store eller små nyfødte i deres familie? (Fødselsvekt er vel til en viss grad arvelig.) Så og si alle gavene vi fikk til babyen var i størrelse 62, så i den størrelsen tror jeg ikke jeg kjøpte noe selv (bare et par pysjer kanskje)
lilli Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 Ville ikke kjøpt noe i 62, tror ikke det er mange nyfødte som kan gå rett inn i det, og det var den str. vi fikk de fleste gavene i. Vanskelig å si hvor mye du bør kjøpe i 50, mine passet i det sikkert en mnd mens andre kanskje passer i 50 første uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå