Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 ... håper det er mange som føler det på samme måten med sine samboere!! For det føles helt himmelsk!!
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #2 Skrevet 16. juli 2009 Det er nok jeg som har den beste samboeren!!!!! Og ja, det er himmelsk....
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #3 Skrevet 16. juli 2009 hehe..! Det er jammen bra at det ikke bare er jeg som er så heldig!! Syns alle skulle fått kjenne på den følelsen! )
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #6 Skrevet 16. juli 2009 Det var synd. Kan jeg få sende min i lære til din i noen mnd da?
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #7 Skrevet 16. juli 2009 Huff da.. Ikke bra at du føler det sånn!! Han skulle gjærne kommet hit til opplærling!!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2009 #8 Skrevet 17. juli 2009 Jeg også,han er fantastisk hærlig og deilig på alle mulige tenkelige måter...kunne ikke fått en bedre Mann. Helt klart,helt himmelsk...:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå