Gå til innhold

Jeg har verdens beste samboer..


Anbefalte innlegg

Skrevet

... håper det er mange som føler det på samme måten med sine samboere!!

 

For det føles helt himmelsk!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok jeg som har den beste samboeren!!!!! :)

Og ja, det er himmelsk.... ;)

Skrevet

;) hehe..!

Det er jammen bra at det ikke bare er jeg som er så heldig!!

Syns alle skulle fått kjenne på den følelsen! :))

Skrevet

Aldri i livet om jeg vil bytte min!! :)

Skrevet

Det var synd. Kan jeg få sende min i lære til din i noen mnd da?

Skrevet

Huff da.. Ikke bra at du føler det sånn!!

Han skulle gjærne kommet hit til opplærling!! ;)

Skrevet

Jeg også,han er fantastisk hærlig og deilig på alle mulige tenkelige måter...kunne ikke fått en bedre Mann.

Helt klart,helt himmelsk...:-)

Skrevet

min er herlig;) På godt og vondt:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...