Gå til innhold

Noen som har prøvd 30 days?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Been there, done that:) Funket ikke på meg, nei :) Prøv deg på ketolyse-kuren heller, DEN funker!

Skrevet

søstera mi har prøvd den, funket like lite som alle slike kurer gjør, og skulle du være heldig å gå ned noen kilo er de straks tilbake + et par ekstra kg.

Så mange år som man har solgt slankepiller/kurer som ikke virker allikavel, ved å skifte ut navn og komme med liksom nye kurer lar folk seg lure.... gode penger i denne bransjen.

hadde det funnes enkle kurer/piller osm løste dette hadde vi vært i en verden som fedme minket og ikke øka,.

Det eneste som virkelig hjelper i lengden er kosthold og noe mosjon.

Skrevet

Søstra mi brukte den som en kick-start, og har gått ned 30 kilo på et år. Så den funker nok, om man gjør det rett.

Skrevet

dersom man endrer kostholdet med engang og har et så langt perpektiv som å bruke et år på å miste vekta, så er det bortkasta penger å bruke disse pillene. Ikke har de dokumentert effekt heller.

Jeg trur jeg har prøvd det meste av piller, og de eneste jeg har hatt effekt av er de på resept reductil, jeg gikk ikke ned i vekt av pillene men de took bort mat7søtsuget mitt.

Jeg syns grethe roede kurset var en bra start på å komme igang med vekttap. ellers bruker jeg ALDRI mere penger på piller. har latt meg lure nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...