Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #3 Skrevet 16. juli 2009 spør fordi jeg ser for meg en dame med kort hår, lyst/grått/stripet, med litt krøller eller noe... Hun står bøyd over en rød vaskebøtte med en tue. Tørker støv i stuen eller noe... Og hun har tatt av seg ringen når hun skulle vaske fordi vannet har gjort at hun hovnet litt i fingrene. Men ser ikke tydelig hvor ringen er. Men den legges høyere enn brysthøyde... hylle, veggseksjon eller noe. Tenker den er i stua hvis det var der hun begynte å vaske...
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #4 Skrevet 16. juli 2009 Ser en gullring i noe som kan være en eske eller liten pynteskål i lys-lys blå eller grå farge(nesten hvit), som står på en mørkebrun flate(som kan være tre, eller treimitasjon).
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2009 #6 Skrevet 17. juli 2009 hahaha....mange som innbiller seg at de er synske gitt! Sånn som på Jakten på den 6. sans, holder på å flire meg ihjel. De er sååååå overrasket selv når de har klart en oppgave, for de gjetter jo bare i hytt og pine. Men, NOEN har helt klart evnen. Lykke til med ring-søket:)
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2009 #7 Skrevet 17. juli 2009 Takk skal dere ha. Jeg skal viderebringe det. Til 8:54 samma det om jeg tror eller ikke tror, verdt forsøket. HI
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2009 #8 Skrevet 17. juli 2009 Og har du ikke flaks med disse vil jeg anbefale deg å ringe team eth og høre med bjørg der. Hun er veldig treffsikker på dette. Snakket med en annen der for neon år siden (tror hun het eva og var nordfra, men tror kanskje hun har sluttet), hun kunne si meg nøyaktig hvor ringen min lå, og hvordan den havnet der; at datteren min hadde puttet den ned mellom putene i sofaen. Fant den med det samm, da ble jeg imponert!!!
Lykke X 4 Skrevet 17. juli 2009 #9 Skrevet 17. juli 2009 Er ikke synsk. Men hun har sikkert vasket og så har ringen glidd i vaskebøtta, og blitt skylt ned i toalettet. Sånn ender nok mange ringer opp
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #11 Skrevet 21. juli 2009 Den ligger på et bad eller vaskerom, nær en sevant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå