Gå til innhold

Cat68???? hehe, prøv denne da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter barn nr tre

har en født 210903 gutt

en født 090908 Jente

 

Både sambo OG ei venninde tror det er TVILLINGER denne gangen! Hva tror du???

 

jeg er født 030187 og pappaen til nr to og nr tre: 251287

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trur det er "Ei" ;o))

Skrevet

heheh.... men jeg vill ha GUTT! ;)

iallefal, jeg velger å tro deg på at det bare er en:p

Skrevet

du foresten, snille....

kan du se hvordan jeg å sambo får det fremover mens du er så godt igang? ting har vert så vanskelig å er SÅ redd for å miste han...

 

HI

Skrevet

Nå har jeg netopp sagt nei til å spå ei annen her så jeg må si nei til deg også. Sier jeg ja til noen føler jeg at jeg må si ja til alle, og det blir for mye. Du trenger ikke å være redd.

Skrevet

Skjønner.... Tusen takk :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...