Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 Jeg venter barn nr tre har en født 210903 gutt en født 090908 Jente Både sambo OG ei venninde tror det er TVILLINGER denne gangen! Hva tror du??? jeg er født 030187 og pappaen til nr to og nr tre: 251287
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #3 Skrevet 16. juli 2009 heheh.... men jeg vill ha GUTT! iallefal, jeg velger å tro deg på at det bare er en:p
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #4 Skrevet 16. juli 2009 du foresten, snille.... kan du se hvordan jeg å sambo får det fremover mens du er så godt igang? ting har vert så vanskelig å er SÅ redd for å miste han... HI
Cat.68 Skrevet 16. juli 2009 #5 Skrevet 16. juli 2009 Nå har jeg netopp sagt nei til å spå ei annen her så jeg må si nei til deg også. Sier jeg ja til noen føler jeg at jeg må si ja til alle, og det blir for mye. Du trenger ikke å være redd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå