Gå til innhold

kjære cat 68


Anbefalte innlegg

Skrevet

kan du spå meg da ser du noen barn snart på meg eller er jeg gravid?

23.05.79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg, Jeg hadde altids kunnat gjøre det, men gjorde dette tidligere litt her inne og det tok helt av. Derfor har jeg satt stopp for det.

Men uten å spå så føler jeg at du er gravid innen 6 mnd.

Skrevet

ok skjønner, menhadde håpet at du kunne si sånn ca og evt kjønn, lover å ikke mase på deg meir.

Skrevet

Hehe, skjønner den , men fordi om ikke du maser gjør veldig mange andre det. Føler en gutt på deg. ;o)

Skrevet

Du spurte ikke meg, men jeg får følelsen av september og gutt;) Måtte bare blande meg her;)

Skrevet

da spør jeg deg også he he

hvor mange barn får jeg tilsammen og evt kjønn, er veldig hissig på å bli gravid igjen skjønner du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...