Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 kan du spå meg da ser du noen barn snart på meg eller er jeg gravid? 23.05.79
Cat.68 Skrevet 16. juli 2009 #2 Skrevet 16. juli 2009 Kjære deg, Jeg hadde altids kunnat gjøre det, men gjorde dette tidligere litt her inne og det tok helt av. Derfor har jeg satt stopp for det. Men uten å spå så føler jeg at du er gravid innen 6 mnd.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #3 Skrevet 16. juli 2009 ok skjønner, menhadde håpet at du kunne si sånn ca og evt kjønn, lover å ikke mase på deg meir.
Cat.68 Skrevet 16. juli 2009 #4 Skrevet 16. juli 2009 Hehe, skjønner den , men fordi om ikke du maser gjør veldig mange andre det. Føler en gutt på deg. ;o)
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #5 Skrevet 16. juli 2009 Du spurte ikke meg, men jeg får følelsen av september og gutt;) Måtte bare blande meg her;)
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #6 Skrevet 16. juli 2009 da spør jeg deg også he he hvor mange barn får jeg tilsammen og evt kjønn, er veldig hissig på å bli gravid igjen skjønner du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå