§iris§ Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 det er borte.. krise.. har ikke sett den siden tirsdagen.. er 99,9% sikker på at den er hjem.. men jeg har leta i hele huset, mannen min og ungene å har leita.. hehe. men nei.. finner ingen plasser..
Gjest Skrevet 16. juli 2009 #2 Skrevet 16. juli 2009 å å å å å .. la meg gjette.. først ser jeg at den er gul med lille marihøner. så ser jeg at den ligger i skittentøyet. (siden jeg antar at letinga etter mobil har utsatt klesvasken hehe) hihi..
Gjest Skrevet 16. juli 2009 #4 Skrevet 16. juli 2009 Mellom madrassene på senga.... Under senga I kjøleskapet (der havner iallefall min til tider!!)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 16. juli 2009 #5 Skrevet 16. juli 2009 Jeg MÅ bare spørre om du har prøvd å ringe på den? Regner med du har det og at batteriet er flatt.. Har du sett i alle bukse-og jakkelommer?
§iris§ Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. juli 2009 batteriet er flatt sjø.. har prøvd.. den er rød hvis det hjelper noen.. mellom madrassan har vi å prøvd.. der fant vi bare penger.. hehe.. vi aner ikke hvordan dem har kommet dit da men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå