Gå til innhold

Hvordan fødde du nr 2 i forhold til termin???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk førstemann hele 5 dager før termin, og jeg håper derfor at jeg også denne gangen har oddsene på min side og at jeg får før termin;)

Men har det egentlig noe og si om en fikk førstemann før termin og at jeg også 2 gangen får før termin???

Hva er deres erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk førstemann på termindato og andremann 6 dager over termin :/

Skrevet

Første 2 dager før termin.

Nr.2 kom 5 dager før termin.

Skrevet

Det har ingenting å si nei... Alle barn er ulike og dermed ulik modenhet til termin osv... Jeg fødte nummer 1 til termin og nummer 2 kom 14 dager over! Så det spørsmålet ble stilt fler ganger til lege og jordmor da jeg skulle ha nummer 2..

Nå bare håper jeg ikke nummer 3 har tenkt å bli der inne så lenge som nummer 2 =)

Lykke til...

Skrevet

Jeg fikk 1. 9 dager før termin og nr2 1 dag etter.

Skrevet

tror de kommer når de er klare. min første fikk jeg 12 dager over termin og min andre kom 11 dager over. er innstilt på å gå over denne gangen også.

Skrevet

Nr 1: 14 dager på overtid

Nr 2: 5 dager før

Skrevet

Nr 1 kom på termin datoen =)

Nr 2 dagen før termin datoen

Nr 3 dagen etter termin dato

Så vil vel tiden vise med nr 4 da ;o)

Skrevet

Heihei

Fikk første mann 18 dager over termin

og andre mann 12 dager over termin

De kommer når de er ferdi vettu:)

Skrevet

Jeg fikk min første fem dager før termin - og håper faktisk at denne venter helt til termin eller en uke over.. kall meg gal..

Skrevet

Hei 1,en gutt-2uker før termin

nr 2,ei jente-1 uke over termin

Skrevet

Jepp, babyene kommer når de er modne for det:-)

Men jeg tror det også har mye å si hvordan temindatoen blir satt.

En bestemt person som utfører ultralyd vil jo foreta målinger som avviker litt fra hvordan en annen gjør det. Dermed kan man få varierende termindato ut fra tilfeldigheter på UL. Disse målingene er jo ingen eksakt vitenskap!

Jeg vet helt nøyaktig når førstemann ble laget fordi mannen min reiste bort etterpå, men UL-terminen insisterte på 2 uker senere. Så han kom 2 uker før termin i følge den offisielle terminen, men jeg vet at min egen termin stemmer nøyaktig med en svangerskapslengde på 40 uker og 2 dager.

Har forøvrig samme "problem" med nummer to, så jeg er forberedt på fødsel 1 uke før offisiell termin denne gangen...

Skrevet

Jeg fikk min første 3 dager før og min andre 2 dager etter termin. Spendt på når denne tulla kommer..har termin 27.okt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...