Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 Gjerne noe som kan slå an hos mannen også?
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #2 Skrevet 16. juli 2009 Mad Men er utrolig kjekk for begge. Om noen reklamefolk på 50-60 tallet. Utrolig kjekk.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #3 Skrevet 16. juli 2009 kongen av queens.. jeg og sambo har sett alt. hvis du liker komedie så er det det jeg annbefaler men hvilken sjanger tenkte du? komedie, drama, krim....osv? lettere og svare deg da=)
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #4 Skrevet 16. juli 2009 enig.. mad men er bra! Det er også 6 feet under, Sopranos, The Wire, Entourage...
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #5 Skrevet 16. juli 2009 Tja det er egentlig ikke så nøye hva det er, men dameserier som Greys, Frustrerte fruer ol. slår dårlig an hos husbond gitt. Ellers er jeg åpen for det aller meste egentlig. Kongen av queens har vi sett det meste av :-)
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #6 Skrevet 16. juli 2009 csi =) det blir man fort avhengi av, hehe.. og da blir det plutselig csi miami, csi new york osv:)
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #8 Skrevet 16. juli 2009 Two and a half men - dødsartig Den ser vi faktisk hver kveld her i hus. Alle elsker raymond er og grei, litt familiehumor satt på spissen liksom.
Lea Laus Skrevet 16. juli 2009 #9 Skrevet 16. juli 2009 Disse er min og typens yndlingsserier i tilfeldig rekkefølge! 1. Taken - 10 deler , utenomjordiske greier uten masse grønne menn. 2. Rome - 2 sesonger, fra gamle Romerike. 3. Band of brothers- 10 deler, tidenes krigsserie 4. Heroes - 3 sesonger, kjempeserie!! 5. Sopranos - 6 sesonger, herlig mafia serie 6. Six feet under - x ant. sesonger, mørk humor om er begravelsesbyrå ++
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #10 Skrevet 16. juli 2009 Prison break er et must hvis dere ikke allerede har sett det:) Serie for begge kjønn.
Alyssa Skrevet 16. juli 2009 #11 Skrevet 16. juli 2009 "Two and a half men" og "How I met your mother" - veldig artige begge to!! Ellers liker vi begge "Big love" og "Gossip girl", men ikke alle menn som liker det, da..
Tigerpote Skrevet 16. juli 2009 #12 Skrevet 16. juli 2009 Jada, jeg er glad i tv: *Kongen av Queens *2 and a half men *Alle elsker Raymond er greit *Seinfeld *Friends *Gilmore Girls-veldig koselig serie Og selvsagt reality: *Paradise Hotel Danmark-kongen av reality *Paris Hilton bff-teit, men blir litt hekta *Top Model *Stylista-men det er ferdig *Hells Kitchen-i hver episode ber jeg til høyere makter om at ikke Chef Ramsay skal få hjerteattakk Ellers glimter jeg innom disse krimseriene, går litt surr i dem i grunn; Ncis el hva det heter, Bones, Crimainal Minds etc. Liker egentlig også Pacific Blue om sommeren, men det har jeg glemt å se.
Tigerpote Skrevet 16. juli 2009 #13 Skrevet 16. juli 2009 Ja, selvfølgelig, Prison Break! Hvordan kunne jeg glemme det???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå