Juuuunibaby <3 Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 Jeg er 21 uker på vei snart og opplever at magen er større noen dager enn andre dager... Altså i to dager nå har magen vært enorm... Også i dag er den nesten vanlig igjen.... Traff en dame på campingplassen her vi ligger som spurte hvor jeg hadde gjort av magen? Om jeg hadde hatt en pute under jakken for to dager siden... Er det fler som har opplevd lignende? Er det bare lillegutt som flytter på seg?
Mamma til Mathias&Amilia Skrevet 16. juli 2009 #2 Skrevet 16. juli 2009 Hmm?! Jeg er 23+5 og har opplevd at magen noen ganger er mer opblåst enn andre ganger. Men jeg vet ikke om andre kan se det. Har i allefall ikke fått noen kommentarer på det. Men jeg HAR fått kommentar på at magen min har virket "skjev" når babyen har ligget på en side av magen. For det har syntes godt. Men når magen er stor-føler du deg oppblåst da?? Har du nevnt dette for legen/jm/gyn du går til??
Juuuunibaby <3 Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2009 Nei egentlig ikke... Sambo mener jeg er gal, og at magen har vært like stor hele tiden Men når hun dama så det så må det jo stemme... Det kan jo være at de klærne jeg hadde på meg gjorde slik at den så mindre ut for henne da... Vi er på ferie nå en uke til, men skal til lege når jeg kommer hjem så da kan jeg jo nevne det...
Idun<3tosmå<3 Skrevet 16. juli 2009 #4 Skrevet 16. juli 2009 Det har sikkert med hvordan babyen ligger inne i magen. Noen ganger legger de seg sånn at mangen blir større, og andre ganger kan de ligge langt inni ryggen og magen kan bli veldig liten. Det er veldig enkelt å se om man legger seg på ryggen i allefall. Jeg er 27 uker, men noen kvelder er det bare en liten bulk på magen, mens andre kvelder har jeg stor kul!
satser & vesla Skrevet 16. juli 2009 #6 Skrevet 16. juli 2009 Hei. Jeg er 23 uker og opplever at størrelsen på magen varierer fra dag til dag. Noen ganger er den kjempestor og andre dager kun stor. Ei gravid venninne av meg sa at det var helt normal. Jeg kjenner iallfall snuppa romsere der inne :-)
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 16. juli 2009 #7 Skrevet 16. juli 2009 Er 28 fullgåtte uker og har fått høre det samme nå nylig. Men dette skjer nok fordi man har mer luft i magen i perioder. Søstra til samboeren min sa at magen min hadde blitt mindre iløpet av en uke. Jeg føler det selv også, at magen noen ganger er større og strammere enn andre ganger. Men idag når vi var på 3D var alt i skjønneste orden
Kongeørna Skrevet 18. juli 2009 #8 Skrevet 18. juli 2009 Klart det vil variere! Selv om man ikke er gravid kan jo magen være forskjellig fra dag til dag, for eksempel ut i fra hva man har spist, osv. I tillegg vil jo hvordan barnet ligger være avgjørende for magens fasong.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå